Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. juni 2016

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 2. januar 2008
  • Erik Ribsskog
    02.01.2008 11:44
    Erik Ribsskog

    Det var hyggelig å høre fra deg!
    Det er mye rart som foregår, se de norske bloggene osv.
    Jeg tror det er ganske viktige ting som har skjedd, så derfor forteller jeg om det ganske åpent, siden det er noe som er helt på tryne galt da.
    Så jeg skjønner hvis folk tror jeg er den pervoen, men jeg synes bare jeg må drive med det her åpent fordi det er et eller annet mafiagreier osv. som foregår i Norge osv.
    Så da synes jeg at jeg må fortelle det jeg vet da.
    Siden jeg tror det her nok ikke er så helt bra osv.
    Så jeg skjønner hvis folk tror jeg er helt pervo osv., vanligvis ville jeg ikke ha skrivd om sånne ting, og jeg kan forklare hvordan det henger sammen osv., så beklager det!
    Men det var hyggelig å høre fra deg igjen i hvertfall!
    Mvh.
    Erik
  • 2. januar 2008
  • Karianne Kynbråten
    02.01.2008 14:46
    Karianne Kynbråten

    Hei hei Erik, og godt nytt år. Er du fortsatt i Liverpool og jobber for Microsoft??
    Jeg jobber i Oslo nå, og bor i Lillestrøm. Alt bra her. Hender seg jeg tar meg noen turer til Liverpool da.
  • Erik Ribsskog
    02.01.2008 16:14
    Erik Ribsskog

    Hei,
    jada jeg er fortsatt i Liverpool.
    Jeg jobba på Arvato fram til desember i fjor vel, og så har jeg jobba som company researcher, innen emballage-bransjen, som selvstendig næringsdrivende osv.
    Kanskje ikke så spennende, men jeg slipper å ha en sjef i hvertfall.
    Jeg har hatt noe problemer med myndighetene og noe kriminelle nettverk virker det som, både i Norge og England.
    Og det ble også veldig mye strengere på Arvato, sommeren 06, altså det var vel et halvt års tid etter at du slutta da.
    Etter at Marianne slutta, og vi fikk nye team-leadere osv., så ble det mye værre ja.
    Jeg har skrevet om det i noen filer, jeg skal se om jeg finner linkene osv.
    Jeg er også bekymra for om en del av de jentene på Arvato kan ha havna i kløra på noen kriminelle nettverk osv.
    Det var veldig mye rart som skjedde de siste månende på Arvato, så til slutt så sendte jeg e-poster til forskjellige aviser osv., det var så mye rart som foregikk.
    Jeg skal se om jeg finner linkene osv:
    Her f.eks.:
    http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog?start=1191472019
    Det er ganske mye som har foregått, men jeg får heller prøve å forklare mer senere anledning.
    Det er ingen som har oppdatert meg, så det er mulig at jeg ikke har forstått ting riktig osv.
    Men men.
    Jeg har ganske stor leilighet her nå, off Dale St. osv., så si fra hvis det er krise med innlosjering osv., så har jeg 2 roms leilighet osv., så hvis det er krise så er det ikke umulig at jeg kan låne bort et rom osv, selv om jeg antagelig trenger lang tid på å vaske da, iom. at jeg må bli flinkere til det osv.
    Men jeg er vel heller ganske håpløst tilfelle, så det spørs nok.
    Bare fleiper.
    Hva skulle jeg si.
    Det var noe mer og, men det får jeg heller skrive seinere anledning.
    Hyggelig å høre fra deg igjen i hvertfall, det var litt mangelvare på hyggelige kolleger osv. på Arvato etterhvert synes jeg.
    Ikke for å klage, men det var morsommere der i starten, men jeg var jo ikke så sosial selv på slutten der, det var mye som skjedde osv.
    Men men.
    Jeg skal se om jeg klarer å forklare mer etterhvert osv.
  • 17. februar 2008
  • Erik Ribsskog
    17.02.2008 10:43
    Erik Ribsskog

    Hei Karianne,
    det går vel ikke så bra med Liverpool om dagen men.
    Tenkte jeg skulle mobbe litt.
    Jeg så du ikke svarte på den forrige meldingen, men jeg bare driver å lurer på hva det var som egentlig foregikk på Arvato der.
    Jeg har hengt meg litt opp i det.
    Så jeg lurte på om det var greit at jeg spurte noen spørsmål osv.?
    Erik
  • 18. februar 2008
  • Karianne Kynbråten
    18.02.2008 20:05
    Karianne Kynbråten

    Hei Erik
    Jeg merket ikke at det var noe spesielt som skjedde på Arvato. Jeg jobbet jo ikke lenge på PA før jeg slutta. Vet bare at det var en kjempekjedelig jobb....
    Karianne
  • 19. februar 2008
  • Erik Ribsskog
    19.02.2008 00:36
    Erik Ribsskog

    Hei Karianne,
    takk for svar!
    Jeg har skrevet litt om hva som skjedde, i noen av de siste postene, på Angelfire-bloggen, som det er linket til fra facebook siden min osv.
    Det jeg lurte litt på, var om han der Michael, han svensken/iren, eller hva han var.
    Han gjorde et par rare ting synes jeg.
    Jeg husker første eller andre dagen som jeg jobba der, så la han bare en brosjyre fra Scaninavian Church, på skrivebordet foran meg, men han sa ikke noe.
    Og Jill spurte etterpå, hvem har du fått den brosjyren av.
    Så sa jeg han karen der (jeg viste jo ikke navnet hans), bare la brosjyren der.
    Så sa Jill, at man kunne bo på svenske kirken, og at hun hadde bodd der selv.
    Begge deler skjedde utenfor sammenhengen.
    Jeg synes det var litt rart.
    Og også ved et par andre anledninger, så synes jeg han oppførte seg litt truende etc.
    Jeg husker en gang vi satt og prata, når det var stille på jobben, så ble han helt rød i trynet og prata skikkelig høyt i telefonen osv.
    Du klagde på'n husker jeg.
    Til Marianne eller noe kanskje.
    Hva var det som skjedde me'n da?
    Var'n sur, eller reagerte han på en annen måte?
    Jeg så han dreiv og tok han andre Erik på skuldra, og delte ut godteri og kaker etc. til kampanjen hele tida.
    Så jeg trodde jo han var homo, pga. det og et par andre episoder.
    Men det er mulig jeg tok feil, og det var noe annet som foregikk da.
    Kjenner du han Michael noe særlig eller.
    Jeg hørte noen sa at han hadde høyere lønn enn de andre.
    Men hva kom det av da?
    Og noen ganger, så brukte de han som leder, men han hadde vel ikke noen offesiell leder-stilling der, hadde han det da?
    Jeg lurer litt på om det kan ha skjedd et eller annet på kampanjen.
    Han dreiv jo å lånte bort, jeg tror det var svenske, videofilmer, til alle folka på kampanjen.
    Og noen av de som jobba der, var jo borte fra jobb i månedsvis.
    Jeg lurer på om det kan ha vært noe kriminelt nettverk eller noe, som har utnyttet noen av skandinaviske damene der eventuelt.
    Uten at jeg skal si det 100% sikkert, men det virker som om det er noe som har foregått i hvertfall.
    Det er det jeg prøver å finne ut da.
    Til slutt så blei det så mye som foregikk der, Aiden løy i møter, jeg ble forfulgt hjem av en TL som heter Chris Baines, fra en annen kampanje, og han prøvde å starte bråk med meg på jobben. (Det står mer på bloggen).
    Og Sarah fra HR, sammen med Aidan, prøvde å dekke over hva Baines hadde gjort, i et møte.
    Jeg kontaktet politiet til slutt, de ble veldig mye, og de anbefalte meg å kontakte Managing Director.
    Det gjorde jeg, jeg ba om et møte.
    Men jeg viste ikke hvor høyt opp i firmaet problemene var, så jeg kontaktet Arvato i Tyskland også, og også noen aviser.
    Så sa Managing Director i møte, at han ikke kunne ta ansvaret for sikkerheten min på jobben.
    Så jeg ble sendt hjem med lønn.
    Så skulle Arvato ringe, men det gjorde de ikke.
    Og jeg skrev de referatene fra møter osv., som er på bloggen, og tok de med til politiet.
    Fordi det var veldig mye mobbing fra team-leaderne på slutten der, og jeg mener det var så mye at det var ulovlig.
    Og det ble også brukt ulovlige ledelsesmetoder der, fant jeg ut, i møter med T-L.
    Men politiet bare sendte meg til noe som heter Citizens Advice Bureau.
    Og de har bare surra, altså de sendte meg til noen dyre advokater, som de måtte ha skjønt at ikke kunne hjelpe meg, siden jeg jo ikke jobbet på Arvato lengre, men måtte finne meg ny jobb.
    Så da var det ikke så mye som skjedde angående det.
    Jeg har prøvd å få kontakt med Marianne også, siden hun jo var T-L der, og også hadde snøring på hva som foregikk der, angående de ulovlige ledelsesmetodene der osv.
    Men det har jeg ikke klart.
    Men sånn er det.
    Takk for svar i hvertfall.
    Sorry at jeg skriver masse meldinger hele tida.
    Det går jo ikke så bra med Liverpool, så det er kanksje dårlig gjort av meg, å gjøre deg enda mer deppa.
    Men sånn er det.
    Beklager det.
    Takk for svar i hvertfall, så det blir det spennende å se hvor mye Liverpool taper mot Inter Milan, eller AC Milan, eller hvem det var, seinere denne uka.
    Erik
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    03:37
    Erik Ribsskog

    Hei Karianne,
    så på vennelista di at du kjenner en Ragnhildsløkken.
    Jeg var på samme lag som en Stig Ragnhildsløkken i militæret, (geværkompaniet, Terningmoen, i Elverum).
    Har også vært på flere rep-øvelser, på Terningmoen, (med mob-hæren og HV), så er litt kjent, i Elverum, (var der jo et år fra juli 1992).
    Vi hadde en troppsjef Sverre Frøshaug først og så en troppsjef Bjørn, som jeg har glemt etternavnet til, men han ble kalt 'Kalesj-Bjørn' i Elverum, sa Ragnhildsløkken.
    Jeg har også hatt en stefar ved navn Arne Thormod Thomassen som var forlovet med ei Anne Edvartsen, fra Vestre Gran, hvis det er noe kjent.
    Ble tulla med i masse arvesaker osv., mens jeg bodde i England, så bor nå i Bærum, og blir fortsatt tulla med, i arbeidssaker og arvesaker osv., osv.
    En Bekklund fra Hedmark viste meg en gang dattera til Mengele, (Dr. Elle), på diskoteket Alexis, mens jeg avtjente førstegangstjenesten, forresten.
    Skulle ikke du jobbe, for en kar, som arrangerte fotballreiser?
    Jeg husker at du viste meg 'heimen' din i Liverpool, den siste dagen din, på Arvato.
    Du bodde i retning av Warrington?
    Hva het den bydelen igjen?
    Det var en rolig bydel, vel.
    Var det Croxteth?
    Bare lurte.
    Den samme ferien, da du sluttet, på Arvato, så jobbet jeg mye ekstra, for alle Carphone Warehouse-folka tok også juleferie.
    Så til slutt så var det bare meg igjen.
    Men Jill hadde visst sletta nesten halvparten av timene mine, for den uka/ferien, sa Marianne Høksaas, på nyåret.
    Kan du sjekke med Jill, (som jeg så på vennelista di), om det stemmer?
    For lurte på om det var Jill eller Marianne som tuller.
    De engelske lederne, (som Chris Baines), begynte muligens å tulle med meg, etter denne ferien.
    For det ble noe surr, etter at Michael kom tilbake, på nyttårsaften.
    Jeg klarte ikke å avtale ordentlig med han, hvem som skulle jobbe tidlig, på første nyttårsdag, (for både Michael og meg var satt opp, til å jobbe seint, den dagen vel).
    Så ingen svarte telefonene, de to-tre første timene, på første nyttårsdag, i 2006, da.
    (Hvis ikke det var noen på Arvato Tyskland MSPA som svarte telefoner der, da).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter