Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Sunday, 27 November 2016

Mer fra Facebook

anders hilton facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    21:07
    Erik Ribsskog


    Heisann Anders,
    husker du at jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, for Rimi Langhus, i 2001?
    Hvem må jeg kontakte for å få dokumentasjon om dette nå?
    (For brevet om dette, fra Rimi-Hagen, vil ikke mine slektninger sende meg.
    Etter at jeg endte opp, på gården til min onkel Martin, i Kvelde, etter noe krøll, med lånekassa, i England, i 2005).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg mener å huske, at du var, på vår butikksjef-kollega Irene Ottesen sin Rimi Bjørndal-sammenkomst, i 2002, (var det vel).
    Du skulle hjelpe Ullevålseter nede i Afrika, sa du.
    (Noe sånt).
    Men var det tilfeldig, at du var, på Peppes, den dagen.
    Eller var det avtalt, med Irene Ottesen, for eksempel.
    Bare noe jeg lurte på, hvordan hang sammen.

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive