Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Thursday, 17 November 2016

Nå driver jeg med web-design. Jeg prøver å få 'del-knottene', på johncons-web, til å slutte, å hoppe, så mye. Dette fungerte bedre, på Posegodt. Jeg prøver derfor å overføre koden derfra, til johncons-web. Men det er litt komplisert, (blant annet fordi, at johncons-web er responsivt, mens Posegodt ikke var det). Så vi får se hvor lang tid dette tar. Vi får se

driver med web design

PS.

Nå har jeg klart å få 'Del-panelet', fra Posegodt, til å vise seg, øverst på skjermen, og nå blir utfordringen, å få dette panelet, til å liksom finne plassen sin:

fått flytta delpanel

PS 2.

Nå klarte jeg, (ved å bruke 'laptop-filene', som 'sandkasse'), å få 'Del-panelet', (fra Posegodt), til å finne plassen sin, så da blir resten bare 'planke-kjøring', (det vil si å rydde i designen, og gjøre om Posegodt-koden, sånn at den blir responsiv, blant annet), vil jeg si:

resten bare plankekjøring

PS 3.

Nå har jeg byttet, til Posegodt Del-panel, på en side, på joncons-web, (så er det igjen, å bytte, på resten av nettsidene, samt en del flikking, når det gjelder fonter og responsiv design):

hopper ikke rundt like mye

http://johncons.angelfire.com/kontakt.html

PS 4.

Nå har jeg endret, på 'Del-panel'-overskriften, sånn at den forhåpentligvis skal passe bedre, sammen med resten av nettstedet:

endret font

http://johncons.angelfire.com/kontakt.html

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive