Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Tuesday, 23 May 2017

Noen ganger, er ikke 160 tegn nok, (kan det virke som). Noe sånt. Hm

ikke nok med 160 tegn hm paint

PS.

Mer fra Twitter:

mer fra twitter

PS 2.

Det var forresten min tidligere klassekamerat, (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole), Erik Ree, som hadde, en far, som satt en kabel/wire, over innkjørselen, sånn at Erik Ree, (og vår klassekamerat Ulf Havmo vel, som satt bak på sykkelen), fikk denne, over halsen, (og dukket opp, på Svelvik ungdomsskole, med røde merker/streker, over halsen).

(Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Symbolet # betyr emneknagg.

Så her blir altså jeg gjort, til tema, (må man vel si).

Og det blir vel som, at man diskuterer person, og ikke sak.

(For å si det sånn).

Så dette blir, rimelig klamt, (må jeg si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

symbolet #

https://no.wikipedia.org/wiki/Emneknagg

No comments:

Post a Comment

Policy for kommentarer


Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

Blog Archive