Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. mars 2020

Min lillesøster Pia sin venninne Cecilie Hyde i lyse klær. Det kan jeg ikke huske å ha sett før. Men jeg visste ikke hvem hu var, mens jeg gikk på ungdomsskolen, (selv om jeg gikk i parallell-klassen), for å si det sånn. (Fra DT/BB 22. januar 1986)


https://www.nb.no/items/cbcbc6f954abe71ee72cc08e864bcc48?page=27&searchText="cecilie%20hyde"

PS.

Hu Elin Jensen.

Jeg lurer på om det er hu som hadde den 'Laibach-festen', som min lillesøster Pia dro meg med på, (i Svelvik), på slutten av 80-tallet.

Da hen 'Kinnskjegg-Heidi', (muligens Sten Rune Nilsen i drag), ble tatt i toern, (som de sier).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Av de på bildet overfor.

Så var Lill-Astrid Tollefsen (RIP), medlem i 'bondeungdomslaget' til Lill Beate Gustavsen, i Oslo, (på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet).

Og Cecilie Hyde, Torunn Pettersen (RIP) og Elin Jensen, var 'assosierte medlemmer', liksom.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Mens jeg gikk på ungdomsskolen, så visste jeg vel bare, hvem hu Tanya var, (av de på bildet).

(Hu mørke bakerst på bildet.

Som visst har blitt WAG i Danmark.

For å si det sånn).

Og det var fra en klassetur/skoletur, til Oslo, i åttende klasse, (eller noe lignende).

Hvor Vikingskip-museet på Bygdøy, liksom var første etappe, (av aktiviteter).

(Det neste på programmet, var antagelig de tre-fire faste timene med shopping/sightseeing, (i små elev-grupper), i Oslo sentrum.

Noe som jeg syntes at var det mest artige, med disse Oslo-turene.

For å si det sånn).

Det var sånn, at både Tanya og jeg kjeda oss, (klasseforstander Aakvåg elga på meg, (inne på museet), må jeg si).

Og vi gikk derfor inn i bussen, (vi maste på bussjåføren), før de andre.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Hu Tanya, ser ganske lys ut, på bildet øverst i bloggposten.

Men sånn jeg husker henne, fra Bygdøy, (på midten av 80-tallet).

Så var hu melkesjokolade-farget nesten, (eller noe lignende).

(Hvis ikke hu var enda mørkere).

Hu heter jo Voss til pikenavn.

Og det er jo et norsk navn.

Så om hu er adoptert.

Eller om hu er halvt fra Sri Lanka, (eller noe lignende).

Hm.

Eller hu hadde kanskje samme hudfarge, som en sigøynerpike.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:


https://www.linkedin.com/in/tanya-lily-voss-730b1557/?originalSubdomain=no

PS 6.

Mer om 'Laibach-Elin':


https://www.facebook.com/elinkjeldseth.hansen

PS 7.

Her er mer om dette, (fra DT/BB 15. mai 1996):


https://www.nb.no/items/5b9d313a230b47344fb52ddd20d00851?page=29&searchText="elin%20kjeldseth"

PS 8.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter