Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. januar 2024

Det her er visst min lillesøster Pia sin venninne Cecilie Hyde sin stefar Miguel. (Fra Fremtiden 27. mai 1993)




PS.

Som jeg skrev om, i en Facebook-melding (til Norulv Øvrebotten) i går.

Så var det sånn, at min lillesøster Pia (sommeren 1991) kom rekende etter meg, inn til Oslo (hvor jeg flytta til (for å studere) høsten 1989).

Og det var ikke første gang at Pia kom rekende etter meg.

Det var også sånn, at hu skoleåret 1988/89, flytta opp til en leilighet (som var eiet av vår slekt sitt firma Strømm Trevare) hvor jeg hadde bodd aleine, siden 1981.

(Jeg har en omsorgssvikt-sak mot min far.

For å si det sånn).

Og da hadde Pia med seg ei venninne fra Svelvik, ved navn Cecilie Hyde (som også var byvanker i Drammen, som Pia).

(Og som jeg nokså nylig har blogget om, så var det sånn, når det gjaldt Cecilie Hyde sin engelske far.

At han var i avisa (i 1973) siden at han hadde vært med på, å stjele en båt, på Themsen.

Noe sånt).

Og disse to, bodde hos meg, i X antall måneder.

Og de var nesten som mine adoptivdøtre.

(Må man vel si).

Og det er mulig at Cecilie Hyde ble litt flau, over dette.

(At hu liksom hadde utnyttet min gjestfrihet.

Noe sånt).

Det var ihvertfall sånn, at hu insisterte på, at jeg (og ikke bare Pia) måtte besøke henne masse, i Svelvik, våren/sommeren 1989 (etter at hu hadde bodd hos meg, vinteren 1989).

(For å si det sånn).

Og Cecillie bodde sin mormor.

(Husker jeg).

Og jeg husker at jeg en gang (våren/sommeren 1989) spurte henne, om hvor hennes mor bodde.

Og da sa Cecilie, at moren bodde langt borte.

(Noe sånt).

Men seinere har jeg funnet ut (noe jeg har blogget om) at mora bodde på Fjell.

(En belastet bydel i Drammen.

Hvor det bor mer utlendinger enn ellers i Drammen.

For å si det sånn).

Og der bodde nok også Miguel.

(Hvis jeg skulle tippe).

Og Cecilie Hyde dreiv også og 'babla' om (det her skoleåret).

Om at hu kjente Therese.

(Sånn som jeg husker det).

Og Therese var ei jente, som forsvant fra Fjell, i 1988.

(Og som Dagbladet nettopp har publisert en ny artikkel om.

Det var derfor jeg tenkte på Cecilie Hyde nå.

For å si det sånn).

Og faren til Therese er visst en spanjol, ved navn Jesus Ramon Soto Marino.

(Noe sånt).

Og mora til Therese er norsk (Inger-Lise Johannssen).

Og begge disse parene, bodde vel på Fjell, på den tida Therese forsvant.

Så det er mulig at Miguel og Jesus var kamerater.

Selv om Miguel vel er fra Baskerland.

(Nemlig fra Bilbao.

Ettersom jeg har forstått det).

Og baskerne har vel sitt eget språk, osv.

(Jeg har lest et sted, at de snakker et eldgammelt språk, som ingen andre språk ligner på.

Og FHM (For Him Magazine) skrev vel, på 90/00-tallet, at baskerne muligens er etterkommere av neanderthalerne.

Noe sånt).

Så baskerne er muligens Spanias samer, liksom.

(Noe sånt).

Så det er mulig at Miguel og Jesus ikke var kamerater (hvis ikke Jesus også var basker).

Hm.

Det er mulig at det var mødrene (Eli Torres og Inger-Lise Johannssen) som var venninner.

(Noe sånt).

Og i Dagbladet-artikkelen, så står det, at Inger-Lise Johannessen hadde en pakistansk venn/kjæreste, før hu ble sammen med han spanjolen.

Så Therese er muligens halvt pakistansk.

(Noe man vel kan se på bildet (i Dagbladet-artikkelen).

At hu er litt mørkere enn lillesøsteren.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:




PS 3.

Therese sin far (Jesus Ramon Soto Marina) er visst fra Galicia (kan det virke som) og ikke fra Baskerland, som Cecilie Hyde sin stefar (fra DT/BB 3. juni 1998):



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter