Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. januar 2024

Jeg sendte en e-post til Høstutstillingen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Søknad
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. januar 2024 kl. 13:36
Til: Norske billedkunstnere <post@billedkunst.no>
Kopi: Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

det er også sånn, at min mors yngre bror Martin sin tidligere samboer Grete Ingebrigtsen (som nå bor i Mysen-traktene).

Hu har vært representert på Høstustillingen, på 70/80-tallet (hvis jeg ikke tar mye feil).

Og da var det ingen som hadde hørt om søknads-portal.

Så dette er at dere har mista bakkekontakten, kan det virke som.

Jeg mener at jeg har søkt formelt riktig, og ønsker ikke å høre noe om noen byråkratiske krumspring.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var forresten sånn, at jeg da jeg bodde på gården til Grete og Martin, i Kvelde, våren/sommeren 2005.

(For Lånekassa (og HiO IU) tulla med meg, da jeg skulle studere i England.

Så studiene ved University of Sunderland måtte jeg avbryte.

Og så endte jeg opp på gården til Martin og Grete, som hadde flytta til Larviks-distriktet, hvor jeg bodde (hos min mor) på 70-tallet.

Så det var litt som at Martin og Grete kjøpte en gård til meg (og mine yngre søsken) da min mor døde.

Siden at de flytta fra Østfold til Larvik-traktene, et år etter at min mor døde).

Da måtte jeg igjen flykte til England, for noen prøvde å myrde meg der, på min 35 års-dag, i juli 2005.

Og politiet vil ikke etterforske.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings! 

PS 2.

Det er også sånn, at ting jeg hadde i en lagerbod, hos City Self Storage (blant annet treskjærings-kunst, som min morfar Johannes lagde, og som min mor ga meg, etter at Johannes døde, på midten av 80-tallet).

(Og det var også antikviteter der, etter min danskefødte mormor Ingeborg, som stammet fra dansk adel/overklasse).

Disse tingene (fra City Self-Storage Coloseum) fikk jeg ikke tilbake, etter at jeg flytta tilbake fra England, i 2014.

(Jeg leide en lagerbod, hos de, fra 2004 til 2014.

Fra da jeg skulle studere i Sunderland, så tok jeg fly.

Og jeg syntes at det holdt å drasse på to kofferter.

For å si det sånn).

Men da jeg flytta tilbake til Norge, høsten 2014, så sa City Self-Storage at de ikke fant meg på data-en.

Selv om jeg oppdaterte de om min situasjon, hele tida, fra England.

Så det er snakk om flere ran her (i tillegg til det i 2015, da jeg leide av Axbo Slependen (og hybelen min ble ranet, mens var utsatt for en ureglementert tvangsinnleggelse, av politiet osv.).

Skjerpings!


tir. 2. jan. 2024 kl. 09:33 skrev Norske billedkunstnere <post@billedkunst.no>:
Hei, Erik

Takk for henvendelsen. 

Vi tar dessverre ikke imot søknader på e-post, søknad må sendes inn gjennom vår søknadsportal. Søknadsportalen for Høstutstillingen 2024 åpner fredag 2. februar. Les gjerne mer om søknadsprosessen på våre nettsider: https://www.hostutstillingen.no/soknad/. 

Dersom du skulle ha noen spørsmål må du gjerne ta kontakt igjen.

Vennlig hilsen,
Emma Karlsen


Statens kunstutstilling, Høstutstillingen
Norske Billedkunstnere / Association of Norwegian Visual Artists

hostutstillingen.no
norskebilledkunstnere.no


søn. 31. des. 2023 kl. 15:59 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg er nemlig i slekt med min mors tremenning, den kjente kunstner Håkon Bleken (sønn av min morfars kusine Brynhild f. Ribsskog).

Så jeg regner da med at mine eksperimentelle blekk-figurer (laget av kort-reiste/lokale materialer og blekk, i utlandet) er spesielt egnede, for å være med, på høstustillingen.

Så jeg søker herved om plass for disse verkene.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Originalene ble stjålet, fra min hybel hos Axbo Slependen, vinteren 2015 (sammen med andre papirer, som var bilag til min arbeidssak mot Bertelsmann Arvato Liverpool sin Microsoft Scandinavian Product Activation-campaign).

Så disse verkene har også en historie.

For å si det sånn.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter