Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. januar 2024

Min firemenning Håkon Herolfson Bleken (advokaten) sin mor Unni Sophie Bleken f. Herolfson, døde visst i fjor




PS.

Hu Unni Sophie Bleken, var visst en pioner, innen barnehage-sektoren.

Og hu var enke etter Brynjulf Bleken (min mors tremenning).

Som var den slemme storebroren, til maleren Håkon Ingvald Bleken.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg har lurt på hvorfor min firemenning Håkon Herolfson Bleken, ble katolikk.

Og det kan kanskje ha vært på grunn av den slemme faren.

(Tenker jeg nå).

For min firemenning gifta seg, med ei dame (ved navn Marina Azzaroli) fra Italia.

Og hvis faren var slem, så har kanskje min firemenning tatt til seg sin italienske kone sin religion, da.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

I dødsannonsen overfor, så kan man se (som i Bjørn Ribsskog sin slektsforskning) at jeg også har en firemenning, som heter Halfdan Bleken.

Og det er vel antagelig han, som er far til Hallvard, som nevnes i setningen nedenfor.

(Bjørn Ribsskog sin slektsforskning nevner ikke denne Hallvard.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Min firemenninger (Håkon og Halfdan) vokste opp i København (kan det virke som):




PS 5.

Min firemenning Halvdan Bleken har visst jobbet i NRK i en mannsalder (før han nokså nylig har blitt pensjonist):




PS 6.

Hallvard er visst sønnen til Halvdan og Hanne Hvatum:



https://www.dn.no/magasinet/reiseliv/livet/reportasje/ferie/sommerferien-fra-helvete/2-1-140062 (bak betalingsmur)

PS 7.

Mer om at min firemenning Håkon Bleken (advokaten) visst har blitt katolikk:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter