Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. februar 2009

Afghanistan. (In Norwegian).

Jeg leste et eller annet sted, at Sverige ikke var nøytrale, siden de hadde soldater i Afganistan.

Det var i forbindelse med en bloggpost jeg skrev her om dagen:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/01/dumme-amerikanere-in-norwegian.html

Og da kom jeg på dette nå, at jeg skulle sjekke mer om dette.

Og det viser seg at det Sverige er med i, i Afghanistan, det er noe som var i FN-regi tidligere, men som nå er ledet av NATO, virker det som.

Og det er visst flere ikke-Nato land, enn Sverige, som er med på dette.

Som opprinnelig var en fredsbevarende operasjon, fra FN:

http://sv.wikipedia.org/wiki/International_Security_Assistance_Force

Så dette betyr vel kanskje ikke at Sverige har mistet nøytralitetstatusen sin(?)

Selv om den nok ble rimelig utvannet da Sverige ble med i EU, f.eks.

Men men.

(Så man må nok si at Jessica Alba hadde rett, og at de 'dumme' amerikanske journalistene tok feil, hvis man leser den øverste linken i denne posten).

Mer da.

Jo, det jeg tenkte på, var at jeg ble minnet på, at Sovjet trakk seg ut, av Afghanistan, i 1989:

http://no.wikipedia.org/wiki/Afganistan

Og så, så går USA og NATO og FN, inn i Afghanistan igjen, i kaoset som fulgte 11. september.

Altså i 2001 eller 2002 da.

Tilfeldig?

Var det den samme organisasjonen, som gikk ut av Afghanistan i 1989, som gikk inn igjen der, i desember 2001, altså rundt 12 år senere?

var det ikke rart at USA og Sovjet, som var fiender, skulle invandere det samme landet, Afghanistan?

Det var ikke slik at Sovjet-armen av New World Order/den jødiske verdenskonspirasjon, mislyktes med å få Afghanistan under seg, så da måtte USA, den andre armen av New World Order gjøre et forsøk.

Var det slik det hang sammen?

Jeg bare lurer, jeg håper det fortsatt er lov ettersom det skal finnes ytringsfrihet osv.

Så det får man håpe på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det kan ikke være noe i det jeg har vært inne på tidligere, på bloggen, at det kan være noe krig mot blonde, eller noe:

In Afghanistan blondes are also found in the Pashtuns and Nuristani people (up to one third of the Nuristani).[21]?

http://en.wikipedia.org/wiki/Blond

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter