Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. februar 2009

Ny e-post fra Trond Halvorsen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Wed, Feb 25, 2009 at 10:51 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei.



Ja, ordet "jøde" er betent. Og det har jødene selv sørget for. De er på en

måte beskyttet. Og det er noe av hensikten med Holocaust-bløffen. Man skal

ikke si noe negativt om jøder, for da er man nazist eller antisemitt. Faktum

er at Arabere også er semitter og at ikke alle jøder er semitter. Semittisk

språk er en språkgruppe. Jøder misbruker ordet "antisemitt".



Jeg ble etter hvert kastet ut av David Ickes forum. For jeg snakket for mye

om jøder. Jeg fikk kjeft av moderator pr email og han hevdet at de var redd

for at siten skulle bli stengt av ADL. Men dette er bare tull. På David Icke

forumet skal man helst bruke ordet "lizards"/firfisler. Utenforstående som

kommer inn på forumet vil da antagelig tro at folkene som frekventerer

forumet er en gjeng med tullinger, der de tror at firfisler styrer verden.



http://video.google.com/videoplay?docid=-2912878405399014351



Fra 15:30 i denne videoen sier ADL at hvis David Icke mener at firfisler

styrer verden så er det grunn til å være bekymret for helsen til David Icke.

Hvis David Icke mener at firfislene representerer jøder så er det grunn til

å bekymre seg for helsen til det jødiske samfunnet.



http://video.yahoo.com/watch/1212104/4313346



I denne videoen som jeg har laget med litt kommentarer, så sier ADL at

antisemitter pleier å si at de bare tror på XYZ...



Mvh

Trond Halvorsen



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 25. februar 2009 23:30

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter