Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. februar 2009

StatCounter: Noen fra Stovner søker på 'Erik Ribsskog har blitt høy på pæra', på Google. (In Norwegian)




http://www.google.co.uk/search?hl=no&q=Erik%20Ribsskog%20har%20blitt%20høy%20på%20pæra&btnG=Google-søk

Noen sier at jeg har blitt høy på pæra.

Men det synes jeg at jeg har ganske god grunn til også, vil jeg si.

Hvis man sjekker på noe som heter Blogglisten:



http://www.blogglisten.no/tag/7582

Det kan man se at jeg og Obama er de eneste som har egen tag.

Så her skjønner man, av å lese dette, at jeg må være veldig populær.

Dessuten, så gjelder det vel å prøve å lage litt oppstyr også, hvis man blir tullet med av politiet og myndigheter osv.

Dess mer oppstyr og hype, dess fler lesere på bloggen kanskje.

Og dess fler lesere på bloggen, dess flere rettigheter, kan man vel kanskje si(?)

Jeg tror ikke det er sånn lenger, at man bare uten videre, får rettighetene sine, fra myndighetene.

Neida, hvis man er i en vanskelig situasjon, så tror jeg nok at man kan risikere at man bare blir tullet med av myndighetene.

At myndighetene utnytter at man er i en vanskelig situasjon, og driter i rettighetene ens.

Og det er jo ikke riktig det heller.

Så da gjelder det å prøve å stå opp for sine rettigheter da.

Så det er det jeg prøver på da.

For hvis ingen gjør det, så har jeg lest, at de rettighetene blir svekka.

Dess færre folk som står opp for rettighetene sine, dess mer blir folk tulla med av myndighetene.

Sånn tror jeg det henger sammen.

Og dess mer oppstyr jeg kan lage på nettet, dess fler folk får greie på hva som foregår, og dess mer press på myndighetene, på å la folk få ha rettighetene sine i fred, og slutte å tulle med folk som er i en vanskelig situasjon.

Sånn tror jeg det henger sammen, så da prøver jeg å få mest mulig oppstyr om hva som foregår.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter