Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. mars 2009

Prøvde å ringe Tim Jonassen. (In Norwegian)

Jeg prøvde å ringe Tim Jonassen nå, fra Hyggen, som gikk i klassen min på Gjerde, det året jeg var blåruss.

Hyggen, det ligger også ved Drammensfjorden, på en måte, tror jeg.

Som Berger gjør da, der hvor jeg er fra.

Men Hyggen ligger mye lenger inn mot Drammen der vel.

I indre Drammensfjord, tror jeg det heter der.

Jeg tror Hyggen er på vei fra Drammen til Hurum.

Noe sånt.

Og han gamle klassekameraten min, han driver å kødder med meg på Facebook da.

Enda jeg har vært hjemme hos dem på fest en gang, i russetida.

Og en gang så kjørte jeg han og noen andre folk hjem fra 30-årsdagen til Magne Winnem i Spikkestad.

Enda da var jeg veldig overarbeida, husker jeg.

Og lysa på bilen var dårlig da.

Jeg burde nok heller ha kjøpt en ny bil, enn en brukt bil.

For med bruktbil, så er det ofte så mye reperasjoner, så det er ikke alltid det blir billigere enn å kjøpe en ny bil.

Så sånn er det.

Men hverken Tim, eller dama hans, som heter noe med Skjevdal.

Tanja Skjevdal, eller noe, tror jeg det stod på Facebook.

Ingen av de svarer.

Så jeg får ikke spurt Tim om den her køddinga hans på Facebook da.

Men sånn er det.

Man kan ikke få spurt om alt.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter