Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. mars 2009

StatCounter: Han i Akershus Fylkeskommune søker på 'russland og norge er ikke annet enn naboland, ribsskog', på Google. (In Norwegian)



http://www.google.com/search?client=safari&rls=nb-no&q=russland%20og%20norge%20er%20ikke%20annet%20enn%20naboland,%20ribsskog&ie=UTF-8&oe=UTF-8

PS.

Nei, det er mulig det.

Det var mest som en artig gimmic, at jeg lagde det 'siste Sovjetstat'-flagget, med hammer og sigd osv., og begynte å ha dette som tema på bloggen.

Jeg vet ikke hvem det er som står bak den her 'mafian' osv., men det er mulig at det ikke er kommunistene eller Sovjet eller Russland f.eks., det skal jeg ikke si noe om.

Men men.

Det hele startet med at jeg ble tullet så mye med av Kripos og andre offentlige organer, i Norge, i 2005-2007, så jeg lurte på hva som var galt i Norge, siden jeg ikke fikk rettighetene mine da.

Nå hadde det seg sånn, at jeg studerte markedsføring, eller jeg gikk markedsføringslinja, heter det, på Sande Videregående, i skoleåret 1987/88.

Så da hadde vi markedsføring, kanskje 6-7 timer i uka, eller noe.

Og da hadde vi mye om noe som het 'brainstorming'.

Så prøvde jeg da, å ta brainstorming, om hva som jeg hadde hørt om fra før, som var galt i Norge.

Og det jeg huska på, det var blant annet dette:

- Jens Stoltenberg hadde fått kodenavnet 'Steklov' av KGB, og brukte Steklov som brukernavn, da han spilte Red Alert, eller noe.

- Trond Giske hadde visst vært full på Stortinget, leste jeg på et debattforum.

- Jeg husket at jeg hadde lest, i et gratismagasin, mens jeg spiste en meny på McDonalds på Østbanehallen, rundt år 2000-2002 vel, om at det var noe spesielt med toppingen på Pizza Grandiosa.

Er det skinke som er på Grandiosa, stod det, på en lur måte, som om artikkelforfatteren visste mer enn hun ville si.

At hun var i skadefryd, omtrent, da hun skrev.

At hun ville si A men ikke B.

Og dette magasinet var ikke spesielt godt skrevet, så her lurte jeg på om hun var noe ikke så seriøs person, som visste noe mer enn hun ville si.

Med andre ord, at jeg syntes det virket som at hun visste at det var noe galt med Grandiosa-kjøttet, men ikke ville si mer om det, enn å hinte om det, på en måte sånn at hun frydet seg liksom, at så dumme folka i Norge var, liksom.

Sånn virka den artikkelen for meg.

- Mette-Marit videoen. Hva var det med denne videoen, og hvordan kunne Mette-Marit bli godtatt som kommende dronning, hvis det fantes en sex-video med henne.

Det er mulig det var mer jeg kom på og.

Men det var vel de fleste punktene.

Så begynte jeg å skrive om det her på debattforum da, på VGD og Veggavisen blant annet.

Så dette med 'den siste Sovjetstat', det var bare en artig gimmic, for at bloggen skulle bli lettere å kjenne igjen osv.

For jeg er jo i en situasjon nå, som jeg tolker sånn, at jeg blir forsøkt drept av overvåkningspolitiet.

At overvåkningspolitiet forteller masse løgner om meg i underverdenen, og prøver å få noe 'mob'/'mafian' til å kverke meg.

Antagelig pga. at min morfar Johannes Ribsskog hadde noe slags konflikt med toppene i Arbeiderpartiet, Stoltenberg- og Gerhardsen-familiene, etter krigen.

Enda jeg møtte kanskje bare min morfar, en eller to ganger, etter at jeg flyttet til faren min, på Berger, som ni-åring.

Så her prøver jeg å starte noe oppstyr, om hva som foregår i Norge osv., på bloggen.

Sånn at jeg får masse lesere.

Sånn at det ikke blir så lett for overvåkingspolitiet, som jeg regner med det er, å gjennomføre planene sine om å få meg drept. (Som det virker som er planen dems).

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter