Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. april 2009

Illuministene har kontroll og later som at blonde folk ikke har noen rettigheter. (In Norwegian)

Det er det som foregår.

Det er derfor jeg ikke får rettighetene mine.

Se på bildene i den forrige bloggposten.

Ei ung, pen, blond jente, kler av seg halvnaken, og hun skreik og ropte, og viste fram puppa sine, til noen folk jeg ikke så hvem var.

Jeg tror ikke hun hadde bh på seg en gang.

Og de jentene ropte og skrålte før det og.

Så sånn var det.

Også ser man han gubben utafor Bumper, og ei blond jente, i underkant av 20 år vel.

Så hva er det som foregår?

Joda, de blonde menna, (som meg), har mista kontrollen, fordi alle blir tulla med, av et Illuminati-nettverk, som strekker seg over EU og Norge ihvertfall.

(Jeg vet ikke hvordan det er i USA).

Og det er mørkhåra folk, og blonde horer, som er i et Illuminati-nettverk.

Som er det samme omtrent, som det som var hekser og trollmenn, i gamle dager, tror jeg.

Så disse er altså inniblant, de vanlige folka.

Så det er ikke sånn at det er en krig mellom land.

Neida.

Det er slags hekse og trollmann-aktig, Illuminati-nettverk, som er i alle landa, omtrent som hekser var i middelalderen.

Og disse nettverkene har kontroll, og tuller med de blonde mannfolka, som meg.

Og hva skjer da?

Jo, da er det ingen som passer de pene, unge, blonde damene.

Og de oppfører seg så løsaktig de vil, og havner under kontroll av disse nettverkene som horer da.

Og de sier ingenting til de blonde mannfolka.

Bare se på hva som skjer med meg.

Jeg har mange helt fine klagesaker, mot politiet i Norge og Liverpool, mot Bertelsmann/Microsoft, som brukte helt ulovlige ledelsesmetoder, som fast ledelsesmetode.

Og alt det andre som foregår, det er litt seint nå.

Jo, jeg blir tullet med av IPCC, jo jeg har hørt at jeg er forfulgt av 'mafian'.

Jeg blir tulla med av familie, høyskoler (HiO, NITH osv), som ikke vil sende meg vitnemål.

Det er helt forfærdelig hva som foregår.

Og ingen i Norge vil gi meg noe hjelp, med å få rettighetene mine.

Så hva skal jeg gjøre, når jeg har vært arbeidsledig i et halvt år?

Da tror jeg ikke det er mer arbeidsleidghets-trygd.

Og hat-bloggene, fulle av løgner, de er det ingen som gjør noe med, enda jeg har kontaktet politiet i to land og Blogger og Google.

Nei, det er helt forfærdelig hva dere driver med i Norge, og hva som foregår her i England.

Så det er helt for jævlig.

Nordmenn burde skamme seg, siden de behandler en av sine landsmenn på en sånn måte.

Jævla drittsekker!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter