Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. august 2009

Kanskje kursbeviset mitt ligger hos EF Språkreiser sitt kontor i Brighton?




Google Mail - FW: Purring/Fwd: Kursbevis for EF språkreiser










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




FW: Purring/Fwd: Kursbevis for EF språkreiser











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 11, 2009 at 10:52 AM




To:
AnneCathrine Syrrist <AnneCathrine.Syrrist@ef.com>






Hei,

ok, tror dere at de kan ha dette hos EF i Brighton da, jeg husker at de hadde kontor der.

For vi, (jeg og tremenningen min, Øystein Andersen), vi måtte flytte fra huset til hu dama,

som hadde en sykepasient, liggende i en sykeseng, i stua.

Kurslederen, Paul Wilkie, han reagerte på at det lukta piss der, men vi fant ikke ut om det
var fra kattene, eller fra hu dama i sykesenga.


Er det riktig at det skal være sånne forhold, for norske ungdommer, som drar til England,
også fikk jeg ikke lov å sitte i stua og se TV, (det var fotball-EM), for der lå det en sykepasient,

så jeg ble kasta ut, og seinere måtte vi flytte.

Er det meningen av det skal være sånn, dette var vel da egentlig et sykehjem, er det riktig
at dere sender norske ungdommer for å bo på sykehjem, når de er på språkreise, i England?


Mvh.

Erik Ribsskog


2009/8/11 AnneCathrine Syrrist <AnneCathrine.Syrrist@ef.com>




Hei igjen,



Jeg beklager men vi har
ikke mulighet til å hjelpe deg med kursbevis så langt tilbake.



Mvh,


Anne Cathrine









From: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 11. august 2009 11:19



To: AnneCathrine Syrrist

Subject: Re: FW: Purring/Fwd:
Kursbevis for EF språkreiser




Hei,






unnskyld at jeg spør så direkte, men hva skal dere med fjernlager hvis
dere ikke har tilgang til det da?







Det må da være mulig å få ting derfra.







Det er vel derfor det heter lager?






Mvh.






Erik Ribsskog






2009/8/11 AnneCathrine Syrrist <AnneCathrine.Syrrist@ef.com>




Vi har dessverre ikke tilgang data så langt
tilbake, disse er fjernlagret ettersom vi har byttet system siden da.




Mvh,



Anne Cathrine Syrrist

Country Product Manager



EF Language Travel

Fridtjof Nansens plass 2

Postboks 1334, Vika

0112 Oslo

Tel: +47 22 94 12 00

Fax: +47 22 94 12 12


Skype: annecathrine.syrrist.ef


www.ef.com



This email and its attachments may contain confidential or proprietary
information belonging to EF.


If you are not the intended recipient, please
destroy this message and contact the sender. Thank you.


P Please
help to save a tree and only print this e-mail if you really need to. Thank
you.










From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 11. august 2009 10:02

To: AnneCathrine Syrrist

Subject: Re: FW: Purring/Fwd: Kursbevis
for EF språkreiser






Hei,






kan dere ikke
bare skrive på et nytt kursbevis da?






Dere har vel data over hvem som har vært på kurs?






Jeg har kontaktet videregående skoler, som jeg gikk på, i 1988 og de har
fortsatt karakterene arkivert.







Mvh.






Erik Ribsskog






2009/8/11
AnneCathrine Syrrist <AnneCathrine.Syrrist@ef.com>




Hei,



Dessverre har vi ikke noe kursbevis for så langt
tilbake, så vi kan ikke hjelpe deg med dette.



Lykke til videre.



Mvh,



Anne Cathrine Syrrist

Country Product Manager



EF Language Travel

Fridtjof Nansens plass 2

Postboks 1334, Vika

0112 Oslo

Tel: +47 22 94 12 00

Fax: +47 22 94 12 12


Skype: annecathrine.syrrist.ef


www.ef.com



This email and its attachments may contain confidential or proprietary
information belonging to EF.


If you are not the intended recipient, please
destroy this message and contact the sender. Thank you.


P Please help
to save a tree and only print this e-mail if you really need to. Thank you.








----------
Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/8/1

Subject: Fwd: Kursbevis for EF språkreiser

To: lena.hansen@ef.com





Hei,






hun hadde
visst slutta hun Myrli, fikk jeg et automatisk svar om her, hvor det stod at
jeg skulle sende




e-posten til deg.



Så lykke til med å ordne opp!




Mvh.






Erik Ribsskog








----------
Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/8/1

Subject: Kursbevis for EF språkreiser

To: Mariann.Myrli@ef.com





Hei,






jeg var i
Weymouth, på
språkreise med EF, sommeren 1986.







Og jeg
var også i Brighton, med EF, sommeren 1988.







Jeg var
også med STS, til Brighton, sommeren 1985, så
på kurset i 1988, som




var på Soutwick Community Center,
utenfor Brighton, så fikk jeg beste resultat,




av alle
elevene, på avslutningstesten.






Jeg fikk vel 94 av 100 poeng, eller noe.






Kursleder var en norsk-amerikaner ved navn Paul Wilkie.






Nå hadde det seg sånn, at selv om jeg var god i engelsk og de andre fagene,





skolen, så gikk det ikke så bra med meg i arbeidslivet.






Jeg ble gående å tråkke, hos Rimi, i mange år, i Oslo, uten å få noen særlig




utfordringer,
jeg ble mest brukt som en slags robot, som fylte opp de tyngste




kjølevarene
osv.







Men men.







I 2003,
så overhørte jeg i Oslo,
at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.







Så dro
jeg til Sunderland, hvor HiO og Lånekassa,
tulle med meg, så studiene




gikk i
vasken.






Så dro jeg til en onkel i Larvik, hvor jeg jobba på gården til dama hans.







Så dukka
det opp et team der, som skulle skyte meg, hørte jeg, så dro jeg til




Liverpool.






Men familien min, på morssida, som er innflyttere til Larvik, de nekter å
sende




meg mine
vitnemål og attester og kursbevis osv., over til England, enda dette




skjedde i
2005.






Så jeg må kontakte alle mulige skoler og høyskoler og universiteter, for å
prøve




å få tak
i duplikater da, av papirene mine.






Og jeg har også gått jobbsøkerkurs, her i England, og da sier de her, at man
skal




skrive
opp noen av sine prestasjoner, på CV-en.






Jeg var jo en av de beste elevene i Vestfold, det året før jeg var russ, så da
fikk




de beste
i Vestfold, lov å studere i Drammen,
siden nordre Vestfold sogner til




Drammen.







Og jeg
vant også en ganske gjev Rimi-konkurranse, kalt Rimi Gullårer, etter at jeg




etter
mange år endelig fikk lov å bli butikksjef i Rimi, så fikk jeg et brev fra
Stein Erik




Hagen da, som
var slitt et avlangt hull i, i bretten på brevet, gjennom konvolutten.






Og jeg fikk også beste resultat på engelsk-prøven, som alle utenlandsstudentene,
ved




University
of Sunderland, måtte
igjennom.







Så jeg
tenkte, at hvis jeg hadde hatt noe dokumentasjon/kursbevis, fra da jeg fikk




bra
resultater, på språkskole i England,
så hadde det vært bra å ha.






Jeg og tremenningen min, som er adopetert fra Korea, Øystein Andersen, vi dro
over




sommeren
1988, til Brighton, med EF da.






Og da bodde vi først i King George
Road, hos et par, som hadde ei dame liggende i ei




sykeseng,
i stua, husker jeg.







Og hu
våkna opp, og begynte å hoie, men da ble hu bare dopa ned igjen, av fruen i
huset,




husker
jeg.






Så ble vi flytta derfra, til en annen familie, i Shoreham, jeg og tremenningen
min, etter et




par uker.






Men jeg lurer fortsatt noen ganger, på hu der dama som lå i en sykeseng i stua
der, om




hva som
foregikk, siden hu var som en pasient, i en stue, i et hus som ble brukt som




vertsbolig,
for språkstudenter, og ikke på f.eks. et sykehus.






Så jeg lurer på hva slags opplegg dette egentlig var.






Det har jeg lurt på noen ganger.






Kanskje dere kan
hjelpe meg med disse spørsmålene og kursbevisene, håpte jeg.






På forhånd takk for hjelp!






Mvh.






Erik Ribsskog














This
e-mail and any attachments may contain confidential and

privileged information. If you are not the intended recipient,

please notify the sender immediately by return e-mail, delete this

e-mail and destroy any copies. Any dissemination or use of this

information by a person other than the intended recipient is

unauthorized and may be illegal.











This
e-mail and any attachments may contain confidential and

privileged information. If you are not the intended recipient,

please notify the sender immediately by return e-mail, delete this

e-mail and destroy any copies. Any dissemination or use of this

information by a person other than the intended recipient is

unauthorized and may be illegal.










This e-mail and any attachments may contain confidential and

privileged information. If you are not the intended recipient,

please notify the sender immediately by return e-mail, delete this

e-mail and destroy any copies. Any dissemination or use of this

information by a person other than the intended recipient is

unauthorized and may be illegal.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter