Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. august 2009

Nå begynner det å nærme seg noe. Her kan man se at Illuminati henter inspirasjon fra egyptisk religion, fra ca. 1500 år før kristus

egypt

http://frimurerlosjentempelherreordenen.blogspot.com/

PS.

Og her kan man da plassere inn bestemor Ingeborg, som hadde noe egyptiske greier, (symbol for en egyptisk Gud), hengende i vinduet sitt, i Nevlunghavn, ifjor, på bildet i Påneset.no, Brunlandes' nettavis.

PS 2.

Vi kan også skjønner hvorfor the Cunard Building, (hvor jeg jobbet i 2005 og 2006, og hvor nordiske ble tullet med), hadde den egyptiske guden 'Aker', på fasaden, (slik som jeg tolker det).

PS 3.

Og vi kan også skjønne dette med krig mot blonde, og at blonde damer skal være horer.

Det er fordi at denne egyptiske gudinnen til bestemor Ingeborg, (som hun hadde et symbol for hengende i vinduet).

Denne gudinnens religion, (som vi nok finner igjen i Illuminati), de stod for hellig prostitusjon.

Og i Egypt, hvem kan de ha brukt som horer der?

Jo, blonde damer nordfra i Europa selvfølgelig, og kanskje også fra andre deler av verden.

Men sikkert ikke de med mørkt hår, som så egyptiske ut da.

Og vi har jo selvfølgelig pyramiden da.

Hvordan kunne egypterne fått bygd så store pyramider?

Jo, de hadde selvfølgelig slaver, noe som også vel går igjen i Illuminati, den dag i dag.

Jeg skal se om jeg finner det bildet igjen, av bestemor Ingeborg, med det egyptiske gudesymbolet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Søsteren min, Pia Ribsskog, gjorde også et poeng av det forresten, at hun skulle til Egypt, og se på pyramidene osv.

Og da hun kom tilbake, så gjorde hun et poeng av at de som var ved pyramidene visstnok ikke var så snille.

(De som solgte ting osv. der).

Men disse poengene var vel utenfor sammenhengen, i samtalen, vil jeg si.

Men men.

Jeg skal se om jeg finner det bildet av bestemor Ingeborg.

PS 5.

Bestemor Ågot, hadde forresten også et egyptisk maleri, eller noe lignende, på veggen, i huset på Sand, som jeg tror at fetteren min Ove, overtok, og hadde hengt opp i leiligheten til faren sin, i Gamlebyen.

Noe sånt.

Bare noe jeg kom på.

PS 6.

Her er mer om bestemor Ingeborg og Istar-stjerna, (og hellig prostitusjon osv.):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/07/bestemor-ingeborg-hadde-en-ishtar.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter