Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. desember 2009

Det her er tremenningen min Øystein Andersen, fra Lørenskog, adoptert fra Korea og heavy-digger og 'råner', må man vel si

tremenning øystein andersen

PS.

Så Øystein må vel sies å være ganske norsk, selv om han er adoptert fra Korea.

Siden han er fra Lørenskog og er råner og heavy-digger osv.

Og Øystein har sommerhus på Sand, på Berger, hvor jeg vokste opp.

Mora hans er kusina til fatteren.

Og han var kamerat med kameraten min, Kjetil Holshagen, fra Bergeråsen.

Så jeg tenkte jeg måtte være høflig, (for jeg var ikke uvenn med faren min, rundt 1986).

Så jeg slapp Øystein inn i leiligheten min, på Bergeråsen, når han var der i helger og ferier.

Siden jeg tenkte jeg måtte være høflig mot tremenningen min.

Så flytta jeg til Oslo, og møtte Øystein på Oslo City, i 1990 vel, og hadde da ikke så mange kjente i Oslo/Lørenskog, så jeg ble kamerat med Øystein igjen.

Og en gang, i 1992 eller 1993, eller noe.

Så var jeg og Øystein og Glenn Hesler, (en kamerat av Øystein, fra Skedsmo VGS., eller noe).

Vi var i Oslo, for vi pleide å spille masse flipperspill.

Og de hadde et kult flipperspill, på en rockebar, i Oslo.

I Kirkegata, eller noe.

Og da hørte jeg at noen sa bak meg, 'er det noe slags mini-blitz', eller.

De syntes vel at f.eks. Øystein så 'far out' ut da.

Så politiet har sikkert trodd at Øystein var muslim, og at vi var en muslimsk gjeng?

Også har de drevet å overvåket og tullet med meg.

Bare fordi jeg har vært høflig mot tremenningen min, adoptivsønnen til kusina til faren min.

Er det det som har foregått?

Er det derfor jeg blir tulla med, fordi Øystein er adoptiv-tremenningen min?

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter