Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2009

Jeg sendte en e-post til ei som jobber ved biblioteket i Porsgrunn




Google Mail - Til Astrid Aase Thorstensen, angående søk på mitt navn på internett










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Astrid Aase Thorstensen, angående søk på mitt navn på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Dec 21, 2009 at 2:08 PM




To:
postmottak@porsgrunn.folkebibl.no






Hei,

jeg prøvde å ringe Porsgrunn Bibliotek nå, (og mobil som stod på telefonkatalogen.no), men du svarte ikke på noen av de.

Grunnen til at jeg ringer er at jeg kan se at du søkte på navnet mitt, på Google, på et tracking-cookie program jeg har på bloggen min.


Så jeg lurte på hva det var om, for jeg kjenner ingen i Porsgrunn, annet enn at jeg er baron Adeler etter Cort Adeler, var det derfor du søkte eller?

Bare lurte på hva du ville vite.

Mvh.


Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:





VISITOR ANALYSIS

Referring Link

http://www.google.no/search?q=ribsskog&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

Host Name

251.80-203-188.nextgentel.com

IP Address

80.203.188.251 [Label IP Address]

Country

Norway

Region

Telemark

City

Porsgrunn

ISP

Astrid Aase Thorstensen Porsgrunn Bibliotek

Returning Visits

0

Visit Length

2 mins 51 secs

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

Firefox 3.5.6

Operating System

Windows XP

Resolution

1280x1024

Javascript

Enabled

Navigation Path







Date

Time

WebPage

21st December 2009

11:42:34

www.google.no/search?q=ribsskog&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/cv-erik-ribsskog.html

21st December 2009

11:42:58

johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/cv-erik-ribsskog.html

johncons-mirror.blogspot.com/2009/12/41-syntes-at-obama-fortjente.html

21st December 2009

11:43:41

www.google.no/search?q=ribsskog&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/cv-erik-ribsskog.html

21st December 2009

11:45:25

johncons-mirror.blogspot.com/2008/02/cv-erik-ribsskog.html

johncons-mirror.blogspot.com/2009/12/jeg-fikk-et-brev-fra-marybone-health.html
Display Page URL not Title







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter