Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. desember 2009

Strøm er så dyrt nå, så jeg kjøpte en sånn ekstra strømmåler, for å enklere se hvor mye strøm jeg bruker. Kanskje jeg må bli tøffelhelt?




Google Mail - Your order from E.ON has been processed successfully










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Your order from E.ON has been processed successfully











donotreply@sagepay.com
<donotreply@sagepay.com>



Mon, Dec 14, 2009 at 4:29 PM




Reply-To:
eonshop@gti-limited.com


To:
eribsskog@gmail.com








Protx - Securing the future of eCommerceProtx Notification e-Mail


Thank you for buying from the E.ON Shop. Your order has been successful.


The unique reference for this transaction is: ATPWEB-6437311


Dear Mr Erik Ribsskog


Thank you for your order. Your payment has been processed successfully.

Thank you for your purchase from E.ON


Please quote your order number ATPWEB-6437311 in all correspondence with
E.ON or

Protx.



Bullet PointOrder total: 20.00
Card used: - Ending:XXXX XXXX XXXX1319 - Attempt:
Bullet PointYou bought: Purchases from E.ON webshop
DescriptionQuantityItem ValueItem TaxItem TotalLine Total
Energy Saving Monitor - Classic1£44.00£0.00£44.00£44.00
Promotional Discount1-£24.00£0.00-£24.00-£24.00


Delivery Address:
Flat 3 5 Leather Lane
LIVERPOOL
Merseyside
L2 2AE

Billing Address:
Flat 3 5 Leather Lane
LIVERPOOL
Merseyside
L2 2AE


If you have any questions regarding your order, delivery details or items purchased, please contact
E.ON on 0845 217 7922.


This payment was processed by Protx, a third-party payment service provider.
If you have any questions regarding the online card payment system, contact protx at: support@protx.com


Please be aware that Protx has no involvement with the fulfilment of orders placed through this web site.
If you have any issues regarding your order please contact
E.ON on 0845 217 7922.


Registered VAT No: 617482137



Copyright Protx Ltd 2004









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter