Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. januar 2010

Jeg sendte en e-post til LABO




Google Mail - Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 4, 2010 at 2:47 AM




To:
labo@labo.no






Hei,

min mormor Ingeborg Ribsskog, døde i fjor sommer.

Og min mor Karen Ribsskog, døde i 1999.

Og jeg har ennå ikke fått arv etter min mormor, som jeg skulle ha fått siden min mor døde i 1999.


Det stod i min mormors testamente, at 131.000 ble satt inn i min mors leilighet, i Hestehavna 10, i 1983, var det vel.

Men hvem fikk pengene, da Hestehavna 10 ble solgt, i 1985 eller 1986, lurer jeg på.


For min mormor har tulla med gaver til meg, og tatt de tilbake, ved en eller to anledninger, så jeg lurte på om hun gjorde det samme med arv til mora mi.

Så derfor håper jeg at dere kan svare på hvem som fikk pengene da huset mora mi bodde i, ble solgt.


Siden det har å gjøre med et kronglete arveoppgjør.

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter