Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. mars 2010

Onkel Martin har et motiv for å ønske meg drept

Det tenker jeg på akkurat nå.

Og det er, at han fikk så mye forskudd på arv, av bestemor Ingeborg, (hans mor og min mormor).

300.000 bare til fiskedammen i Spydeberg, som gikk konkurs.

Så han skylder egentlig meg penger.

Litt avhengig av hvor mye maleriene til bestemor Ingeborg var verdt.

For han har fått mye mer i forskudd i arv, enn sine søstre, min tante Ellen og min avdøde mor Karen.

Så derfor kan godt Martin ha ønsket meg drept, og kanskje jugd om meg og sånne ting.

Mer da.

Jo, for han skylder da antagelig meg og søstra mi og broren min og tante Ellen penger.

Han skal ihvertfall ha mye mindre arv enn oss.

For han har fått så mye arv på forskudd.

Og hvis innboet til bestemor Ingeborg ikke var verdt så mye.

Så skylder han oss penger, vil jeg si da, at det må bli til.

For han gikk konkurs med den fiskedammen i Spydeberg, men han prøvde og prøvde da antagelig, å få den til å ikke gå konkurs.

Men jeg vet ikke om han hadde AS eller om det var ansvarlig selskap, den fiskedammen.

Det vet jeg ikke, men Martin har vel fått over 400.000 tror jeg, av bestemor Ingeborg.

Mens søstrene hans har fått kanskje 150.000, eller noe.

Så man ser hvor huset i Nevlunghavn har gått.

Og bestemor Ingeborg var også litt fæl til å reise Europa rundt, vil jeg si.

Så hun brukte nok en god del penger hun og.

Men jeg mener at her skal man ha regnskap og skrive opp hvor mye smykker og malerier og alt mulig er verdt, og prøve å få det riktig.

For jeg er helt min egen del av familien, og har ikke noe med de andre å gjøre.

Så jeg vil ikke ha noe fusk og svindel og bedrag her.

Jeg er en fattig arbeidsledig, i England, og jeg trenger alt jeg kan få av arv.

Og Martin sender meg ikke engang kofferten min, som lå igjen etter meg på gården Løvås, hvor jeg ble forsøkt drept, i 2005.

Så det er tydelig at han ikke ønsker at jeg skal få kontroll, vil jeg si.

Kanskje han har tømt boden min hos City Self Storage i Oslo og, med Heimevernsutstyr og masse private brev og ting etter min morfar og mormor osv., og det hele?

Hvem vet.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter