Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. mai 2010

Jeg lurer på om det var de her gutta som plutselig begynte å rope 'hora, hora, hora', like etter at 17. mai-toget hadde gått forbi McDonalds

Photo 9535

PS.

Det var ihvertfall noen som gikk rett bak meg, som plutselig ropte det.

Og de gutta, eller kara her, med solbriller osv., de gikk rett bak meg, som man kan se her:

Photo 9512

Og da jeg hørte den 'hora'-ropinga, så bare falt jeg automatisk av litt, i 17-mai toget, sånn at jeg endte opp bak de kara.

Og etter det, så hørte jeg ikke noe mer 'hora'-roping.

Men jeg skal ikke si det hundre prosent sikkert, at det var de kara, som ropte sånn, med vilje, 'hora', men det virka sånn for meg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og de jentene til høyre på bildet der, de begynte å danse en sånn rar dans, midt i 17. mai-toget.

Så det var et veldig rart 17.mai-tog, må jeg si.

Mer som et russetog kanskje.

Hvem vet.

Her er mer om dette:

Photo 9515

PS 3.

Det er mulig jeg tar feil, men hvor i Norge er den drakta der fra:

Photo 9478

Hu dama gikk også med et par bæreposer, blant annet en fra Deichmann, som vel er en tysk skobutikk.

Er det ikke litt rart å handle i tyske skobutikker og så ta bilde av seg, ved minnesmerke, for de norske folka som slåss mot tyskerne, under 2. verdenskrig?

Eller er det bare jeg som synes det er rart?

Kanskje det er vanlig.

Det var ihvertfall bare hu som tok et sånt bilde, ved den kransen, som jeg så, (før 17. mai-toget startet).

Hvis hun er så opptatt av krigen så burde hun vel vite at Deichmann er en tysk forretning?

(Regner jeg med at Deichmann er, ihverfall).

Men men, man det er mulig jeg tar feil og at Deichmann ikke er tysk.

Vi får se.

Det er mulig.

Her er mer om dette:

Photo 9486

PS 4.

Og han som står opp bakerst der, han ble presentert som en viktig person fra Oslo, eller noe.

Og han holdt en kjedelig tale, på engelsk, som han leste fra en sånn mini-datamaskin, eller noe.

Burde han ikke holdt talen på norsk, siden det var 17. mai?

Jeg syntes det var rart.

Burde han ikke hatt dress, siden han skulle holde tale, på 17. mai, i den skandinaviske kirken i Liverpool?

Jeg syntes det her var litt rart og litt dårlig.

Jeg gadd ikke å sitte i den kirken og spise alene der.

Man måtte også betale for mat og drikke, ettersom jeg skjønte det.

Så jeg får se om jeg heller drar dit en annen gang, når det ikke er så mange folk der, og ser mer.

Vi får se.

Her er mer om dette:

Photo 9552

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter