Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. juni 2010

ICE ringte igjen

Nå ringte en som het Michael Lee, fra ICE, (the Independent Case Examiner, for Jobcentre-klager).

Han forklarte at deres 'business hours', var fra 8 til 17.

Jeg sa at det var det jeg trodde.

Han sa noe om at de trodde jeg hadde fått meg jobb, og at det var derfor de ringte meg kl. 17.30 på fredag.

Jeg sa noe om, at om han kunne sende dette skriftlig, hvordan de gjorde det med telefonsamtaler osv.

Han sa at jeg hadde sagt det var greit at de ringte meg klokken 17.30, i den forrige samtalen.

Og at dette forvirret han, etter å ha sett på e-posten jeg sendte.

Men jeg sa det, at når de ringer folk etter 'business hours', så må de regne med at folk ikke gir så skjerpede og gjennomtenkte svar heller.

Men det var jo ikke det som var hovedpoenget.

Hovedpoenget var at jeg lurte på hvorfor han på fredag, ringte så seint.

Det er liksom helg, klokken 17.30 på en fredag, må man vel si.

(Og klokka var egentlig mer og, (den var vel nærmere klokken 18, mener jeg at jeg fant ut, når jeg så på klokka på mobilen, etter at jeg sendte ICE den klage e-posten, på fredag), men Windows XP-klokka, den sakker hele tida.

Så klokka på PC-en går for sakte.

Så jeg har enda en klage mot Microsoft).

Men da fikk jeg ihvertfall bekreftet det, at de har 'business hours', fra 8 til 17.

De sender heller ikke e-poster, men kun brev.

Så dette setter vel the Financial Ombudsman i et heller merkelig lys, vil jeg si.

Som sender e-poster klokken 7.30, på en søndag morgen.

Ombudsmennenes svar på Nigeria-brevene, har jeg sagt om the Financial Ombudsman tidligere.

Og det ser ut til å stemme fremdeles, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter