Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. juli 2010

Her kan man se at Dagbladets kommentarsystem er en vits. Ingen diskuterer sak. Og Dagbladet lar de bare holde på, å angripe folk







Erik Ribsskog sa, 1 time og 18 minutter siden:



Legg ned Norsk Tipping


Hvorfor skal myndighetene drive med Tipping?


Det er jo helt bakstrebersk.


Myndighetene skal styre landet, også driver de tuller med spillemaskiner, som Audun Automat.


Skulle ikke han Sponheim bli Fylkesmann på Vestlandet?


Nå er han plutselig automat-pusher.


Du får sette dem i hønsehusene rundt om da vet du Sponheim.


Hva med å sette en maskin i kantina hos Prior.


Så kan hver høne få sin maskin.


Hva med det?


Mvh.


Baron Erik Ribsskog





3
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 56 minutter siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping


Du er en gjenganger, her på Dagbladets kommentarsystem, når det gjelder å trakassere meg, Erik Ribsskog aka. Baron Adeler, (siden min mormor arvet Holger baron Adeler, i 1980).


Klage skal sendes til Dagbladet.


Her er mer om dette:


'Hei,


en annen anonym internettkriger, med nick 'Stilig kis', misbruker også kommentarfunksjonen deres, på samme måte som 'Bjartleif Gudrulfsen', og benytter enhver anledning, til å komme med anoym edder og galle mot meg, hver gang jeg drister meg til å skrive en kommentar til en av deres artikler, på Dagbladet.no.



Her er profilen til Stilig kis, hvor man kan se at han angriper meg og kaller med stygge ting som pedofil og annet, som en terrorist, vil jeg si, kanskje drevet av noe hat mot nordmenn, eller noe, hva vet jeg.


http://www.dagbladet.no/folk/57206/



Jeg skjønner heller ikke hva den varsle-knappen deres, som heter 'Personangrep' er til.


Jeg trykker alltid på den varsle-knappen, hvis jeg blir utsatt for personangrep.


Men, det skjer aldri noe.


Det virker ikke som at dere forstår hva et personangrep er hos dere.


Dere gjør ihvertfall ikke noe med slike personangrep, så hva den varsle-funksjonen er til, det vet jeg ikke, det er nesten bare som en vits.


Om 'Stilig kis' og 'Bjartleif Gudrulfsen' er i samme 'mob'/undergrunns-gruppering, det vet jeg ikke.


Men det er vel kanskje grunn til å mistenke det.


Det er også mange fler som angriper meg på samme måten, og mye av dette er nok ko-ordinert, av noe 'mob', eller CIA, eller noe sånt, som vil svekke norske folks identitet, (kanskje siden jeg har et krav på å være en norsk baron, etter Cort Adeler, som jeg har søkt Kongen om å få bli), og at CIA, eller andre, ønsker å svekke norsk kultur/identitet, og derfor motarbeider meg personlig, gjennom noe undergrunn, som del av kulturimperalisme fra USA, f.eks?



Noe sånt.


Ihvertfall så blir jeg utsatt for terrorisme hos dere, og jeg savner at dette tar dette alvorlig nok.


Med hilsen


Erik Ribsskog'


http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/07/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-dagbladet_16.html






3
anbefalinger


Raiti Rattata sa, 26 minutter siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping


Herregud, og dette kommer fra en fyr som finner det viktig å poengtere at han er Baron ?






0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 23 minutter siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping


Klage sendt for personangrep.


Mvh.


Baron Erik Ribsskog





5
anbefalinger


Raiti Rattata sa, 22 minutter siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping


¿ Personangrep ? Er du litt hårsår eller ?






0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping


Klage sendt for spam.


Mvh.


Baron Erik Ribsskog





2
anbefalinger


Stilig Kis sa, 7 minutter siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping



Hva har kongen svart på søknaden om å få bli baron da?


Mvh


Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


Din varsling er registrert





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Legg ned Norsk Tipping Valgt innlegg


Klage sendt for spam.


Mvh.


Baron Erik Ribsskog



Innlegget er publisert

Del det eller Få e-post når noen svarer










http://www.dagbladet.no/2010/07/19/nyheter/innenriks/spilleautomater/12618851/?commentId=4853748#comment_4853748

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter