Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. juli 2010

Jeg sendte en oppdatering på klagen på Kunnskapsdepartementet, til Sivilombudsmannen




Gmail - Oppdatering klage Kunnskapsdepartementet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering klage Kunnskapsdepartementet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 19, 2010 at 2:09 AM




To:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>






Hei,

min klage på Kunnskapsdepartementet, ligger hos dere, siden de har søkt på Google om meg, og ei som heter Monja, hos dem.

Så dem har noe hemmelig agenda da, sånn som jeg skjønner det.


Men jeg kom på noe mer, som oppdatering til den klagen.

Som er på alle skolene jeg har gått på, som har tulla med meg.

Jeg har jo gått på veldig mange skoler, og høyskoler, osv.


Faren min var en av de største Carl I. Hagen-fansene, i Norge, på tidlig 80-tallet.

Og jeg syntes at faren min var grom, heter det vel, og ville gjerne herme etter han da.

Han stemte FRP, det visste jeg om.


Så på skolevalget, på barneskolen, Berger skole, så ville jeg også stemme FRP.

Men så lå det ingen stemmesedler for FRP der.

Dette var det valget, mener jeg, som FRP fikk 4 prosent av stemmene i, og 4 stortingsrepresentanter i.


Det var kommunevalg i 91.

Så stortingsvalg i 87 og 83 og 79.

Hm.

Jeg må prøve å sjekke opp det her.

Nei, det var Stortingsvalgen, i 1981, fant jeg ut nå.


Da Fremskrittspartiet, fikk 4 mandater.

Jeg mener det var Leif Tangen, som var ansvarlig for skolevalget, Berger skole, i 1981.

(Ved det ordentlige valget, så ble plomberinga på døra til bomberommet, der stemme ble oppbevart, brutt opp, husker jeg


Men men).

Leiv Tangen er sosialist, i SV.

Da jeg spurte om FRP-stemmene, så ble det kjent over hele skolen, at jeg sympatiserte med FRP.

(Seinere ble jeg Høyre-mann da).


Så jeg fikk vel Roger Edvartsen, fra 'fabrikk-byen' på Berger, etter meg, tror jeg, og noen derfra som jeg tror kanskje var kommunister.

Så de har nok tulla med meg, i alle år etterpå.


Og sikkert Leif Tangen og, kjenner jeg han rett.

Så dette vil jeg gjerne oppdatere om.

At her har jeg blitt mobbeoffer grunnet Berger skole da.

På Svelvik ungdomsskole, så finner de visst ikke møtereferat fra en alvorlig mobbe-episode i 9. klasse.


Som jeg klasseforstander Aakvåg sendte meg til sosionom, eller noe, Marit Enger om.

Aagvåg sendte meg også en gang til skole-psykolog.

(For jeg virka deppa.

Faren min var så FRP at han lot meg bo alene fra jeg var ni år, og bodde nede hos Haldis Humblen).


Men Svelvik Ungdomsskole, finner ikke noe fra hverken alvorlig mobbe-episode, i 9. klasse, eller besøk hos skole-psykolog.

De finner kun karakterene mine, fra 7, 8 og 9. klasse.

Så der er det også 'urent trav'.


Så dette som en oppdatering.

Leif Tangen, han begynte seinere på Svelvik Ungdomsskole.

Så han var lærer på Berger skole, da jeg gikk der, og på Svelvik Ungdomsskole, da jeg gikk der.


Så kanskje det er han som er værstingen når det gjelder tull?

Han tulla med meg i 'de britiske øyer', i valgfag, på Berger skole, fordi jeg holdt med Everton, siden de hadde blå trøyer, så var de Høyre-folk, sa Tangen.


Så han har nok lagt meg for hat.

Men men.

Bare som en oppdatering.

Mvh.

Erik Ribsskog




Fremskrittspartiet

109 564

4,5

+ 2,6

4

+ 4









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter