Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. august 2010

Jeg skrev en ny e-post til Larvik Kirkekontor




Gmail - Vedr.: Bekymringsmelding










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedr.: Bekymringsmelding











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 17, 2010 at 7:33 PM




To:
Ludvig Levinsen <Ludvig.Levinsen@larvik.kommune.no>






Hei,

ok, jeg syntes bare ikke det virka så artig at denne kirkegårdsarbeideren deres, skulle være i nærheten av min døde mormor, for å si det sånn, i marijuana-rus, og det som var.

Han der er vel troende til det meste, vil jeg tro.


Men men.

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Dere kan kanskje høre med min tante, Ellen Ribsskog Savoldelli, (samboer med Diderik Beichmann i Stavern).


Vi er ikke på talemot.

Og min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde jo ifjor sommer.

Ingeborg var fra danske adelsfamilier, og hun hadde verdifulle malerier fra Højriis slott, i Danmark, mm.


Min mor døde i 1999, så jeg skulle hatt 1/3, av min mors arv, etter min mormor da.

Men, det er nå mer enn et år siden min mormor døde, og jeg har fortsatt ikke fått noe arv fra Norge.


Jeg sa til Larvik Tingrett, at jeg ikke er på talefot med min onkel og tante og søster og bror, etter et likvideringsforsøk, mot meg, fra onkel Martin Ribsskog og han kirkegraveren deres Borgesen, antagelig, på Løvås, i Kvelde, i 2005.


Etter det, så rømte jeg til England, og politiet gir ingen hjelp.

Men kanskje dere i kirken kan høre hva som feiler min tante.

Etter dette, så ville jeg ikke ha mer med Martin å gjøre.


Så jeg prøvde å ta det med hans søster, min tante Ellen, etter at hu flytta til Larvik-området, og også bodde hos Martin, i en del måneder.

Men hun ville ikke gå imellom meg og Martin.


For tingene mine, de ligger på gården til Martin, men Ellen ville ikke hjelpe meg, å få sendt de tingene, til meg i England.

(Klær og vitnemål, osv).

Hun bare henviser meg til sin bror Martin, som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre, etter det drapsforsøket.


Så derfor kutta jeg også ut Ellen, siden hun ikke ville hjelpe meg.

Og nå, så tuller de med arven min, etter min mormor, (og deres mor), Ingeborg Ribsskog.

Og jeg får ikke Fri Rettshjelp, eller noen ting, fra myndighetene i Norge.


Her kan man se det, at min tante ikke ville hjelpe, (derfor har jeg nå kuttet henne ut):

RE: ‏

From: Erik Ribsskog (eribsskog@hotmail.com)
Sent: 30 October 2008 02:09:56
To: ripsen@bluewin.ch

Hei,

tror du jeg spørr om det for morro skyld da?


Hvis noen spørr om klærna sine og vitnemål osv., så skjønner man vel av seg selv, at det er noe man
trenger.

Jeg har fått ny e-post adresse nå:

eribsskog@gmail.com


Jeg sjekker ikke hotmail-adressen så ofte.

Men, nå har jeg vel forklart alle i familien, at jeg ble jaget fra gården til Martin og Grethe, i 2005,
uten annet enn klærna jeg hadde på meg.

Og jeg har prøvd å ringe Martin, to ganger vel, men han svarer ikke på mobil.


Og jeg klarte ikke å finne på telefonkatalogen online, at han har fasttelefon.

Og han var også med på det greiene, at jeg ble jaget vekk, eller forsøkt drept der,
på 35-årsdagen min, i juli 2005.

Men det er greit, jeg driter i de tingene.


Men bare la meg være snill å slippe å høre at familien i Norge savner meg, når de ikke bryr seg
om å sende klærna ens engang.

Så jeg tror det er best at jeg bare kutter båndene, til familien i Norge.


For som jeg skrev på Rahels Facebook-side, så er det å gi støtte, og å bry seg osv., det er ment å
gå begge veier, og ikke bare fra en person.

Så jeg orker ikke mer av det tullet med familien i Norge, som ikke klarer å sende klærna til folk i

familien engang.

Så jeg sier takk for meg.

Så får dere ha fortsatt lykke til.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

> Date: Tue, 28 Oct 2008 20:54:56 +0000
> From: ripsen@bluewin.ch

> To: eribsskog@hotmail.com
> Subject:
>
> har du bedt meg sende noe til deg? det skjønner jeg ikke. du spurte om kofferten din var på låven hos martin,og det

> visste jeg ikke. du får spørre ham. n

PS 2.


Man kan se det, at Ellen, hun undertegner med en 'n'.


Enda hun heter Ellen Ribsskog Savoldelli.


Da er noe galt, mener jeg.

Mon tro om de ikke også drepte Ingeborg, sånn som de prøvde å drepe meg, i 2005, lurer jeg.


Men men, dere får se på det hvis dere har tid.


Politiet har sviktet, så de er det ingen hjelp for meg å få fra.


Så sånn er det.


Så dere får se på det hvis dere har tid, eventuelt.



2010/8/17 Ludvig Levinsen <Ludvig.Levinsen@larvik.kommune.no>


Jeg viser til
mottatt brev og mail fra deg tidligere vedr. forhold rundt kirkegårdsarbeider
Tor Borgesen. Jeg har undersøkt med vedkommende selv samt andre
referansepersoner og saken er herved avsluttet fra vår side.


Med vennlig hilsen

Larvik
kirkekontor

Ludvig
Levinsen

kirkeverge

tlf. dir. 33 17 30 05, mob. 982 53
307











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter