Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. september 2010

Magne Winnem ville til Island, for å jakte damer

Det første året jeg bodde i Oslo.

(Skoleåret 1989/90).

Så pleide jeg og Magne Winnem, å gå ut på diskoteker osv. der, i helgene, for å drikke litt øl og sjekke damer osv.

Men det ble vel med litt blandede resultater.

Winnem var nesten to meter høy vel, og jeg var 1.85, så damene syntes kanskje at Winnem var for høy.

Så jeg fikk faktisk mesteparten, av de få damene vi klarte å sjekke opp, på den tida.

Men men.

Men Winnem ville ta fly til Island, for å sjekke damer.

For i Reykjavik, eller hvordan det var, så var det mange fler damer, enn menn, fortalte Winnem.

Jeg syntes det ble litt drøyt, (og litt desperat), å dra til Island, for å få seg et nummer.

Så det gadd jeg ikke, dessverre.

Det bød meg litt imot da, for å si det sånn.

Det var jo masse damer i Oslo, så det burde jo ha vært mulig, å heller sjekket opp noen av dem, mente jeg da.

Men men.

Bare noe jeg kom på.

Så det er rart med det, hvor langt noen er villige til å gå, for å få seg et nummer.

Men det er kanskje bare jeg, som er litt laid-back?

Det er vel kanskje derfor mange damer osv., drar til Syden osv.

Og på trommekurs osv., i afrikansk trommedans da, eller hva det heter.

Så det er kanskje bare meg som er lat, som ikke gidder å gjøre sånt, for å finne en dame.

Magne Winnem ville også at vi skulle bli medlem i en kristen menighet, på Majorstua, hvor noen damer, spurte om vi ville være med i en kristen gruppe der da.

For i sånne kristne miljøer, så var det lett å finne dame, mente Winnem.

Men jeg var jo ikke kristen.

Og Magne sa jo også det, at han ikke var kristen, og at han ville ut av det kristne miljøet, som var i slekta hans osv.

Men men.

Så det er kanskje bare meg som er rar.

Som ikke gidder å gjøre masse forskjellige rare ting, og late som jeg har interesse, for noe jeg egentlig ikke har interesse for.

Bare for å finne meg en dame.

Det hadde sikkert vært greit det, noen ganger, å funnet en dame.

Men, skal man kompromisse med seg selv, og gjøre noe man egentlig ikke har interesse for, og som koster mye penger kanskje, og tar mye tid, for å komme seg i en situasjon, hvor det er enkelt å finne dame.

Det blir litt falskt, synes jeg.

Så derfor har jeg ikke holdt på så mye sånn, som Magne Winnem og skilte kvinner i 40-års alderen, som drar på afrikansk trommekurs, osv., med å spekulere nesten, i hvilke ting jeg burde 'interessere' meg for, og bruke penger på, for å finne damer.

Men så er jo jeg singel og da.

Så kanskje det er en sammenheng der.

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter