Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. desember 2010

De her hadde nok klart å fått CV-en min bra. Men de er ganske dyre. Men hvis jeg hadde fått arven min fra Norge, så hadde jeg nok kjøpt en sånn CV




Gmail - Christmas CV Special Offer, Save 120 GBP










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Christmas CV Special Offer, Save 120 GBP











CVServicesTeam@theladders.co.uk
<CVServicesTeam@theladders.co.uk>



Wed, Dec 1, 2010 at 7:04 AM




Reply-To:
CVServicesTeam@theladders.co.uk


To:
eribsskog@gmail.com















































TheLadders.co.uk

























Hi Erik,




With Christmas just a couple of weeks away now it is time to be thinking about 2011. Instead of the typical Christmas socks and pants why not treat yourself to something that will last longer and be a lot more useful, a sparkling new CV.



Remember, members who invest in a Professional CV:


  • Get contacted by recruiters 3X faster

  • Double their recruiter contacts

  • Increase their chances for success on TheLadders.co.uk by 40%

  • Earn an average of £3,000 more per year




I would like to help you experience that same success and offer you a professionally written CV and cover letter at a special price.



Click on the above link and not only can you save £50 for the CV but because we don't want to see any stockings empty this Christmas, we will also throw in a cover letter (worth £70) for free. That is a total saving of £120.



Get your CV rewritten now! This offer is only valid until January 1st so you will have to be quick. If you have any questions, please don't hesitate to ask.



Best Regards,

Anne-Maria Cole

Executive CV Analyst

TheLadders.co.uk

0207 939 0606











England & Wales Office: Number 6244717
©2010
TheLadders.co.uk, Ltd
|

Privacy

|

Terms of Use

|

Contact

|

Site Map


TheLadders.co.uk
Ltd. 134-138 Borough High Street, London SE1 1LB



To make sure this email is not sent to your "junk/bulk" folder, select "Add/save to Address Book" in your email
browser and follow the appropriate instructions.



You are receiving this email because you signed up for GMLadder on 2009-09-09 with IP
address 81.152.91.205 from eribsskog@gmail.com.



Edit your email preferences.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter