Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. desember 2010

'Mørkhåra mafian' angrep

Det som man så nå, igår og idag, på johncons-blogg.

Det mener jeg at var et slags mafia-angrep.

Jeg tok en amerikansk studinne, på 'fersken', i å fortelle en løgn, på University of Sunderland sin Facebook-side, for The Forge:

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=396369076606&id=2412971606¬if_t=feed_comment_reply

Så er det noen krefter i USA's etterettning, som ønsker å ta hevn mot meg, (gjennom norsk militær etterettning).

Så søker de på min bekjente Siri Rognli Olsen, på Google, fra NATO-basen på Kolsås.

Sånn er det amerikanerne er, virker det som for meg.

De bruker sin etterettning, til å tulle med enkeltpersoner, i sine hjemland, selv om man ikke har gjort noe galt.

Det eneste jeg gjorde, var jo å påpeke en løgn, fra en amerikansk 'hore' der.

Så skal CIA og sionistene og 'mafian', eller hvem det er, sikkert drepe Siri Rognli Olsen da, som hevn, for at jeg turte å påpeke det, at en mørkhåret amerikansk dame løy.

Hun er nok en heks, i Illuminati, hun der Stephanie Madonna, vil jeg tippe på.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sånn går det når norsk presse ikke skriver om hva som foregår.

For hele landet er så opptatt med å suge k*kken til Uncle Sam, virker det som.

Alle tror at USA er så fine, men de er sånn at de har vendetta mot enkeltpersoner, hvis de tørr å irettesette noen fra USA, på nettet, fordi alle amerikanere skal liksom alltid ha rett i alt da.

Og dette sitter Ola Nordmann, og tolererer, at vanlig norske folk blir terrorisert av amerikansk etterettning.

Fordi at de tørr å diskutere/chatte med amerikanere på internett.

Dere i Norge er så tafatte og evneveike, synes jeg.

Dere lar amerikanerne tulle med Norge og nordmenn, som de selv vil.

Norge er ment å være et suverent land.

Sånn at norsk rett gjelder i Norge.

Men det er ikke sånn.

Det er misforstått amerikansk patriotisk vendetta-hevn, som gjelder i Norge, over den norske 'suvereniteten'.

De bruker jo Forsvarets etteretning, og det som er, for å straffe folk som tørr å chatte/diskutere med amerikanere på nettet.

Og Ola Dunk bare sitter og ser på.

Nordmenn lar seg tyrannisere av USA, og står ikke opp for sine egne borgere, mot denne vendetta-hevnen, fra amerikanske sionister/mafia-folk.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter