Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Thanks for sending to realufos!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Thanks for sending to realufos!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 23, 2011 at 1:23 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

her er det noen som har sendt UFO-rapportering, i mitt navn.

Dette er identitetstyveri, mener jeg.

Dette mener jeg må være hu Laila Johansen, fra Skøyen, som jeg var sammen med noen uker, på begynnelsen av 90-tallet.


Forholdet vårt surna, for hu hadde gått på Majorstua skole, og da måtte jeg si det, at jeg hadde en halvbror, som gikk på Majorstua _spesial_-skole.

Og det skulle man helst ikke gå på, rundt 1990, når de fleste var 'main-stream'.


Men hu hadde også sett UFO, sa hu, en gang hu var ute med hesten sin, eller noe.

Jeg møtte hu på Radio 1 club, nyttårsaften 1989.

Hu dro meg med på tur med bikkja, i Frognerparken, dagen etter, første nyttårsdag, og bestemora hennes, var modell for Vigeland, så hu stod på skrått ovenfor sinnataggen, mener jeg det var.


Men men.

Også viste hu meg skolen sin, for hu hadde gått tilbake til skolen som fjortiss, og hatt seg med en som malte skolen.

For hu spurte masse om sex og sånn, og fortalte om sin debut da.


Men men.

Så jeg lurer på om det er hu Laila Johansen, cirka 38 år, fra Skøyen, som sender i mitt navn.

Hu var også i England, sa mora, noen måneder seinere, da jeg ringte.


Så kanskje derfor hu skriver bra engelsk.

Hu hadde ei fæl/farlig venninne, som jeg så seinere, tilfeldigvis, på Egertorget. at kommanderte henne.

Ei som trente karate og kanskje var nazist, eller noe.


Så hu er/var kanskje under kontroll, hu Laila Johansen.

Men men.

Men jeg vil anmelde det likevel.

For dette må vel kalles styggdom?

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: mattsydney@hotmail.com <mattsydney@hotmail.com>

Date: Sun, Jan 23, 2011 at 1:06 AM
Subject: Thanks for sending to realufos!
To: eribsskog@gmail.com






Thanks for your submission to RealUfos.net



Im going over your submission now and i appreciate your help



Keep it up!



Matt

www.realufos.net



You submitted the following information:



Name: Erik Ribsskog

Details of your report: I just saw an UFO outside my window in 5 Leather Lane (Liverpool)!!! I think they are spying on me.

Links to Youtube videos and articles:











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter