Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. januar 2011

Jeg skrev en ny e-post angående Tingretten i Larvik




Gmail - Larvik tingrett










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Larvik tingrett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 20, 2011 at 4:16 PM




To:
l.andersen@hushmail.com


Cc:
redaksjonen@op.no






Hei,

ok, jeg var ikke sikker på om dette var en tulle e-post, for jeg får så mange tulle e-poster, pga. bloggen jeg skriver på.

Men nå ser jeg at det står et ordentlig navn der.


Så det var hyggelig å høre fra noen i Larvik, jeg vokste opp i Larvik og på Halsen og i Brunlanes, på 70-tallet, før jeg flytta til min far på Berger, etter mora mi sitt ønske.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg kan gjøre med Tingretten i Larvik, og problemene med at de bare tuller med folk.


Jeg har skrevet til Agder Lagmannsrett, Høyesterett, Politiet, Tingretten i Larvik selvfølgelig og Arvehjelpen.no, osv., og vel også advokatforeningen, men ingen gjør noe.

Så det virker som det er en slags handlingslammethet, i det norske samfunnet.


Det var nok bedre på 70-tallet, da jeg bodde i Larvik, nå er det visst helt anarki, virker det som.

Men men.

Mange takk for e-post uansett!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <l.andersen@hushmail.com>

Date: 2011/1/20
Subject: Re: Fwd: Larvik tingrett
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Det er ok. hilsen lina andersen





On Thu, 20 Jan 2011 14:00:47 +0100 Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com> wrote:

>Hei,

>

>jeg jeg sender dette videre til Østlands-Posten, så får de

>eventuelt skrive

>om det.

>

>Jeg er ikke sosialist, men jeg tror det var en stor ulykke, for

>Larvik og

>Larviksområdet, at Arbeiderparti-avisa Nybrott, ble lagt ned, på

>80-tallet

>vel.

>

>For nå har jo Østlands-Posten fått monopol på lokalavis, i Larvik,



>og

>monopol, det monopol er ofte ikke bra, tror jeg.

>

>For monopolister får ofte mye makt.

>

>Du skriver jo ikke fullt navn, men det er mulig at Østlands-Posten



>trenger

>det, for å gå videre, men da kan de jo bare kontakte deg eventuelt



>kanskje.

>

>Det blir vel bare som rykter dette, når du ikke skriver med fullt

>navn, tror

>jeg nok.

>

>Selv om kanskje Østlands-Posten er mer vant til hvordan de skal

>gjøre det i

>forbindelse med sånne tips, så jeg sender om dette til dem.

>

>Jeg har jo også tidligere sendt til dem, om en svenske, som hadde

>noen

>problemer med arv, i Larvik og Norge.

>

>Og om mine egne problemer med Larvik Tingrett da selvfølgelig, som



>jeg også

>har skrevet om på blogg.

>

>Håper dette er i orden!

>

>Mvh.

>

>Erik Ribsskog

>

>

>---------- Forwarded message ----------

>From: <l.andersen@hushmail.com>

>Date: 2011/1/20

>Subject: Larvik tingrett

>To: eribsskog@gmail.com

>

>

>Hei!

>

>Leste for en tid siden på bloggen din om Lise Olberg ved Larvik

>Tingrett.

>Det er flere personer som har hatt problemer den dama. Hun er ikke

>go til å samarbeide og opptreder som om hun er den viktigste part.

>Ryktet har det at hun hjelper med den "riktige" dokumentasjon til

>kompensasjon eller til mensker hun liker.

>Lise Olberg styrer over alt og alle på Larvik Tingrett. Hun er en

>forferdelig menneske.

>

>Lykke til!

>

>L. Andersen











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter