Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. februar 2011

Jeg sendte en e-post til Arbeiderpartiet




Gmail - Klage/Fwd: Datalagringsdirektivet: Viktig for å bekjempe alvorlig kriminalitet










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage/Fwd: Datalagringsdirektivet: Viktig for å bekjempe alvorlig kriminalitet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 8, 2011 at 9:36 PM




To:
post@arbeiderpartiet.no






Kan dere slutte å sende disse e-postene?

Jeg har aldri vært i Arbeiderpartiet, og noen har meldt meg på hos dere, i mitt navn.

Dette er vel kanskje vanlig i Arbeiderpartiet, (husker problemene med medlemskapsjukset, i AUF, på 90-tallet vel).


Men, jeg har vært på Unge Høyre-møter, i Høyres Hus, i Stortingsgata, og hjalp de med råd til deres valgkamp-program, før kommunevalget, i 1991.

Og har hjulpet de litt med webdesign, (selv om jeg ikke hadde så gode webdesign-ferdigheter, på den tida, i 1996/97 vel, så kom Magne Winnem fra Oslo Høyre, som han var da, en fra VGS. og Rimi, på døra mi og skulle ha hjelp fra meg til å fikse på web-sidene til Høyre, enda jeg ikke hadde lært webdesign, da jeg studerte data, på NHI, i skoleårene 1989/90 og 1991/92.


Slå den!).

Så Høyre tuller fælt, for de vil heller ikke skrive kursbevis til meg, på kurs i konservativ politikk, i Høyres Hus, i 1991 vel, og heller ikke på kurs i byplannlegning/fortetning, holdt av en Høyre-dame, hjemme hos Winnem, i Avstikkern, på Bergkrystallen, rundt 1994/95 vel).


Så det er nok at et parti tuller, synes jeg.

Så hvis dere kan slutte å sende nå, så er det fint.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.


(Som nå er utmeldt av Høyre, hvis jeg noen gang har vært medlem, det er litt uklart.

Men hvis det hadde vært i Arbeiderpartiet, som jeg hadde gjort alt dette, så hadde jeg vel fått medlemskap og bilde av meg selv på veggen i en av bygningene deres på Yongstorget, tipper jeg.


Så rart at ikke Høyre sender noe sånne kursbevis-greier osv.

Men men.)

PS 2.

Jeg får hauger av sånne her e-poster, som andre melder meg på.


Politiet vil ikke etterforske dette, og at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og ble forsøkt myrdet på gården til noen slektninger, (Løvås gård i Kvelde), i 2005.


Kan dere gjøre noe med å finne ut hvem som tuller med meg på nettet og andre steder?

Siden dere har regjeringsmakt mener jeg.

Har sendt masse klager til Kristin Halvorsen, på at jeg har blitt tulla med på skoler og høyskoler.


Jeg har Johanitterordenen i slekta, og mistenker litt at de har tulla med meg, på jobb, i militæret, under oppveksten og under utdanning, osv.

Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år, og det var bare begynnelsen.


Har mange i slekta som har vært i Arbeiderparti, blant annet Ole Konrad Ribsskog, som var på Stortinget for dere, og sjef for kirkekomiteen.

Min morfar, Johannes Ribsskog, var også i kommunestyremøter for dere, i Hurum kommune, på 70-tallet vel, da han var kontorsjef i kommunene, har min farfar Øivind Olsen, fortalt meg, og han var også i Arbeiderpartiet.


Og jeg har leid et rom av Mette Holter, min halvbrors stemor, på Furuset, det andre året jeg bodde i Oslo.

Og hu kjente Gro Harlem Bruntland, fra oppveksten, og beskyttet henne, når jeg heller holdt med Kåre Willoch.


Så om dere kan høre med Gro om hu kan ordne opp.

Noe sånt.

Jeg har også arbeidssaker mot Bertelsmann/Microsoft og Rimi og det som er.

Bertelsmann bruker negativ forsterkning og sånn, som ledelsesmetode:




Dere får se om dere skjønner nå av det.

Skriver om dette til dere siden Høyre ikke svarer.

Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------

From: Arbeiderpartiet <no-reply@arbeiderpartiet.no>
Date: 2011/2/7
Subject: Datalagringsdirektivet: Viktig for å bekjempe alvorlig kriminalitet

To: eribsskog@gmail.com



















































Har du problemer med å lese denne eposten?
Klikk
her


nyhetsbrevtopp.jpg


Høring om Datalagringsdirektivet


grete-faremo_front_page_image.jpg


– Datalagringsdirektivet
vil sikre at politiet fortsatt har verktøy for å bekjempe
alvorlig kriminalitet i en tid der den teknologiske utviklingen går
raskt og vi har tatt teknologien i bruk, sa konstituert justisminister
Grete Faremo under dagens høring om Datalagringsdirektivet.

Les mer
på Arbeiderpartiet.no


hairline_h_wide_24.png



Misvisende DLD-undersøkelse fra
Tyskland

terje-moland-pedersen_articleimage.jpg

– Den tyske undersøkelsen
fra AK Vorrat om Datalagringsdirektivet er misvisende og basert på
metoder som gjør at den ikke kan sammenlignes med norske
undersøkelser, sier statssekretær Terje Moland Pedersen.

Les mer
på arbeiderpartiet.no













deltamittap.jpg sendvidere.jpg vervenvenn.jpg

Trykk
her for å melde deg av nyhetsbrevet


Arbeiderpartiet
Postboks 8743 Youngstorget, 0028 Oslo
Tlf: 24 14 40 00 | Faks: 24 14 40 01
E-post:
post@arbeiderpartiet.no



Vil du ha bedre nyhetsbrev? Endre
dine detaljer her



























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter