Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Riksadvokaten




Gmail - Oppdatering/Fwd: Sender e-post: DOC










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Sender e-post: DOC











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Mar 25, 2011 at 2:13 PM




To:
Naima.El-Ghazi@riksadvokaten.no






Hei igjen,

jeg glemte å skrive at jeg er i England, som flyktning fra noe 'mafian' som jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av i Oslo, i 2003 og 2004, samt mordforsøk mot meg, (som politiet nekter å etterforske), i Kvelde, i 2005.


Derfor blir det vanskelig for meg å møte opp på Svelvik politikammer for å anmelde.

Bare for å forklare om det og.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/3/25
Subject: Re: Sender e-post: DOC
To: Naima El-Ghazi <Naima.El-Ghazi@riksadvokaten.no>



Hei,

men da sender jeg herved disse klagene gjennom dere hos Riksadvokaten.

Siden jeg synes at dette opplegget om at man skal sende klagen til den klagen er på, er som bukken som skal passe havresekken, som det heter.


Det må gå gæernt, mener jeg.

Men men.

Den første klagen er at Håkestad ved Politiet i Svelvik, han sier at jeg må møte i Svelvik, for å anmelde min far, for omsorgssvikt.


Men jeg har en avtale med Politiet i Drammen, om at jeg får lov å sende anmeldelser, pr. e-post.

Da må dette også gjelde Håkestad, og alle landets politikammer, mener jeg.

(Jeg måtte bare skrive en påtalebegjering, sa politiet i Drammen til meg, på telefon, i 2007, må det vel ha vært).


Da gjelder denne avtalen, og politiet kan ikke si den opp uten mitt samtykke, mener jeg.

De andre to klagene gjelder at politiet i Drammen og Trøndelag, har sluttet å svare på mine e-poster.


Jeg mener at når politiet publiserer e-post adressen sin, på sine nettsider, så må de også svare på e-poster.

Hvis man sender e-poster til politiet i Sverige, eller Danmark, (jeg har selv prøvd å sende til begge lands politi, siden politiet i Norge ikke vil ta imot mine anmeldelser, pr. brev og e-post).


Så svarer politiet og sender deg en mer eller mindre ordentlig/høflig e-post.

De prøver ihvertfall, må man vel si.

Men så ikke i Norge.

De later som at de ikke ser mine e-poster.


Så at Spesialenheten skal la politiet tulle sånn med meg, det er bare non-sense.

Her må det være noe alvorlig gæernt, frykter jeg.

Beklager at jeg ikke bruker så mye tid på å skrive klagen så og så flott og nøyaktig, men jeg skriver på en gammel laptop her, som går ned hele tiden.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sender med kopi av brev fra Spesialenheten, som dette gjelder.

Jeg gjør om klagene litt her nå, men regner med at det er i orden, siden dere jo skal se på dette på nytt nå uansett, og jeg har fått tenkt mer på dette nå.



On Fri, Mar 25, 2011 at 1:24 PM, Naima El-Ghazi <Naima.El-Ghazi@riksadvokaten.no> wrote:



<<DOC.PDF>>











7 attachments
img029.jpg
508K
img030.jpg
689K
img031.jpg
638K
img032.jpg
500K
img033.jpg
543K
img034.jpg
494K
img035.jpg
527K








PS.

Her er vedleggene:

img029

img030

img031

img032

img033

img034

img035

PS 2.

Her er brevet fra Riksadvokaten, (som jeg svarer på):

Doc

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter