Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. juli 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Løvenskiold fra militæret







  • Erik Ribsskog

    10. januar

    Erik Ribsskog


    • Heisann Løven,

      er det du som sender e-poster, jeg får noen rare e-poster her.

      Er det du som har medisin-firma, jeg sendte først dit.

      Dette er Ribsskog fra militæret, som du sa lå og sov med rumpa i været, noe jeg synes høres rart ut.


      Var dette noe du fant på?

      Kanskje det var pga. varmen, siden du ikke likte å ha vinduet oppe?

      Med hilsen

      Erik Ribsskog


  • Thomas Løvenskiold



    • Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?



  • Erik Ribsskog

    11. januar

    Erik Ribsskog


    • Hei,

      jo, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

      Har flyktet til England, i 2004 og 2005.

      Ble forsøkt myrdet på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Kvelde, i 2005.


      Har funnet ut at min mormor, Ingeborg Ribsskog, var etter Løvenbalk osv., og Gjedde, som hun sa var finere enn Løvenskiold!

      Har også hørt at Kåre Willoch er adoptert inn i Løvenskiold-slekten og har Mette-Marit-videoen!


      Jeg får ingen rettigheter av myndighetene, og aner ikke hvem denne 'mafian' er, politiet vil ikke fortelle.

      Husker du at jeg hadde frostskade, på øret, i militæret, for jeg har en erstatningssak mot militæret, for jeg får ikke arv etter bestemor Ingeborg og er arbeidsledig flyktning i England.


      Men men.

      Har en blogg hvor jeg skriver om alt som skjer, www.johncons-mirror.blogspot.com


      Takk for svar ihvertfall!

      Mvh.

      Erik Ribsskog


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Jasså Løvenskiold,

      din kamerat Ronny Næss, (som jeg trodde var Nybø), forteller meg på Facebook at du ikke kom inn på befalskolen.

      Det var da dårlige greier.

      Du kommer inn i adelsforeningen min heller forresten, (jeg har starta Norsk Adelsforening), for min bestemor Ingeborg Ribsskog, hu fortalte meg det, at Gjedde, (som hu var etter, hu var barnebarn av Maren Gjedde), var 'mye finere enn Løvenskiold og de andre tyske, som kom nordover senere'.


      Da slutter jeg at Løvenskiold ikke er fine, av det bestemor Ingeborg sa, dessverre.

      Så dere Løvenskiold kommer nok ikke med der, beklagligvis.

      Nå får dere Løvenskiold skjerpe dere her!

      Med nedlatende hilsen


      Erik Løvenbalk Ribsskog-Adeler







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter