Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. august 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Richard Hudson i Brighton







  • Erik Ribsskog

    6. februar 2008

    Erik Ribsskog


    • Hi,

      I was just wondering if its Richard Hudson, son of Rick Hudson, from Shoreham By Sea?

      Sorry if I'm contacting the wrong person!

      Cheers.

      Erik Ribsskog


  • Richard Hudson

    7. februar 2008

    Richard Hudson


    • hi yea im am the son of rick and tina from shoreham.
      was u one of the students that stayed with us?
      if so contact us again. hope 2 hear from u soon.


  • Erik Ribsskog

    7. februar 2008

    Erik Ribsskog


    • Yeah, thats right, I'm the guy from Norway, who stayed with you in 88, 89 and 90, I think it was.

      With my mate Øystein.

      I'm working with computer research, so I'm just with searching on the internet, so I remembered you used to play football, so I thought it might be you.


      I saw you have been playing for Bognor Regis etc, if I got it right.

      Please say hi to Rick and Tina from me, and thanks very much for the answer.

      Erik


  • Richard Hudson

    7. februar 2008

    Richard Hudson


    • yea we fault it was u how are?
      yea thats right played 4 bognor 4 6 years but im now at worthing.
      yea remember him aswell do u still c him?
      yes i will say hello 2 them 4 u.
      u can give them a ring if u want 2 on 01273 245072

      they would like 2 hear from u.
      they will b in after 5-30.
      hope 2 hear from u soon


  • Erik Ribsskog

    7. februar 2008

    Erik Ribsskog


    • Ok,

      thanks for the answer.

      I'll say hi to Øystein, hes on the facebook, with the name Øystein Andersen.

      I think I'll try to call tomorrow or something like that, if I can't get to call today, been working much etc.


      It was cool to hear from you again, I'll try to call one of the next days, I've just been working a bit much today, but I'll call one of the next days.

      My number here is 0151 236 3298, by the way.


      I'll say hi to Øystein.

      It was cool to hear from you again, and thanks very much for the answer again.

      Erik


  • Richard Hudson

    7. februar 2008

    Richard Hudson


    • yea ty. i will have a look on his facebook.
      look forward 2 hearing from u.
      take care.


  • Erik Ribsskog

    for noen sekunder siden

    Erik Ribsskog


    • Hi Richard,

      could you please ask your parents if I can rent a room from them in Brighton, (preferably with broadband internet, since I write a quite well-read Norwegian blog), because I'm being thrown out in Liverpool, and I need a new place to stay.


      (I've contacted the university I went on in Sunderland, etc).

      Thanks in advance for any help!

      Best regards,

      Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter