Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. oktober 2011

Jeg sendte en klage paa Ingeus til the Jobcentre

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toContact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk,
CONTACT-US

ccDWP ICE gateway team

bccTAYLORG@unhcr.org,
eftacourt@eftacourt.int

dateFri, Oct 28, 2011 at 3:57 PM
subjectComplaint about Ingeus
mailed-bygmail.com

hide details 3:57 PM (0 minutes ago)


- Hide quoted text -
Hi,
I moved to Sunderland after I was thrown out in Liverpool, by the Liverpool County Court, (which I've complained about to the Parliamentary Ombudsman and the UN), a couple of months ago.
I've updated Ingeus about this, and I've also gone to their office in Fredrick St., in Sunderland, after the Jobcentre told me to do this, (since Ingeus haven't contacted me back), about a month ago.
I contacted the Jobcentre in Sunderland, regarding advice for my e-business, and they sent me to Ingeus, since I was on the Work Programme, the Jobcentre said.
But now I haven't heard anything from Ingeus.
Even if I told them about that I moved to Sunderland, more than two months ago.
Is this sabotage against my e-business?

What's going on?

Regards,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter