Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccKnut.Andre.Frenvik@privatmegleren.no

dateMon, Oct 31, 2011 at 3:32 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kvelde - Rimstadmoen - Tiltalende enebolig på stor tomt - Gode solforhold - Pent kjøkken og nyere ba
mailed-bygmail.com

hide details 3:32 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone are sending phoney messages regarding properties in my name.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Knut Andre Frenvik
Date: 2011/10/31
Subject: SV: Kvelde - Rimstadmoen - Tiltalende enebolig på stor tomt - Gode solforhold - Pent kjøkken og nyere ba
To: "eribsskog@gmail.com"



Hei,
Sender deg info om eiendommen.
Velkommen på visning!


Med vennlig hilsen

Knut André Frenvik





Nansetgata 12
3256 Larvik
Tlf: 46 78 00 07
Faks: 3318 6104
e-post: knut.andre.frenvik@privatmegleren.no

www.privatmegleren.no






Fra: noreply@finn.no [mailto:noreply@finn.no]
Sendt: 28. oktober 2011 19:51
Til: Knut Andre Frenvik
Emne: Kvelde - Rimstadmoen - Tiltalende enebolig på stor tomt - Gode solforhold - Pent kjøkken og nyere ba





Hei!
FINN.no har sendt deg en melding på vegne av eribsskog@gmail.com (tlf: +4401512363298)
Hei Bor i England men vil flytte til Kvelde da det er der jeg er født, oppvokst og rømte fra.. Håper dette er i orden. Vi får se. Mvh.
Hilsen
Erika Ribsskogur

Henvendelsen gjelder annonsen 30820774 med finnkode 30820774 og referanse 5211011901.


Avsenders IP-adresse: 178.238.133.62
fr 28. okt 2011 18:51:38



Hilsen FINN.no








2 attachments — Download all attachments (zipped for English (Multilingual Latin 1))
image001.jpg
3K View Download
Nøkkelinfomvedlegg.pdf
4122K View Download

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter