Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccnewsletter@businessinsider.com

dateTue, Oct 25, 2011 at 2:44 PM
subjectReport of crime/Fwd: You Won't Believe Much The Homebuilder Stocks Have Rallied
mailed-bygmail.com
Images from this sender are always displayed. Don't display from now on.
hide details 2:44 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Money Game Chart Of The Day
Date: Mon, Oct 24, 2011 at 10:17 PM
Subject: You Won't Believe Much The Homebuilder Stocks Have Rallied
To: eribsskog@gmail.com




View this email online | Add newsletter@businessinsider.com to your address book






TechEntertainmentWall StreetMarketsStrategySportsLifestylePoliticsEuropeVideoLatest


Monday, October 24, 2011








You Won't Believe Much The Homebuilder Stocks Have Rallied

This morning, Citigroup analyst Josh Levin pointed out that inventory of available homes for sale has been collapsing, and that the media hasn't paid attention to this major shift in housing market dynamics.

That may be true, but the market has definitely noticed something going on.

The homebuilder stocks have been on a rocket-ride since the beginning of the quarter, with XHB (the homebduiler ETF) rallying a ridiculous 32% since its low on October 3. It hit a low of 12.21 and is now at around 16.12.

This is a monster move in one of the most hated sectors in the world, and so obviously needs to be paid attention to. Read »







Also On Money Game Today:

THE DOWNLOAD: Europe's Messy Crisis Gets Uglier
The 10 Biggest Problems With Doing Business In China
A Complete Guide To Who's Freaking Out Over A Greek Default
Copper Prices Spike On Bullish Economic Signals Around The World




Advertisement






CHART OF THE DAY: China Catches Up To The US In One Embarrassing Way

CHART OF THE DAY: The New Scariest Chart In Europe

CHART OF THE DAY: Inflation Is A Thing Of The Past


Share this: Facebook Twitter Digg Reddit StumbleUpon LinkedIn





The email address for your subscription is: eribsskog@gmail.com

Change Your Email Address | Unsubscribe | Subscribe | Subscribe to the Money Game RSS Feed

Business Insider. 257 Park Avenue South, New York, NY 10010

Terms of Service | Privacy Policy

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter