Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccspencer@circa-club.com

dateTue, Oct 25, 2011 at 2:51 PM
subjectReport of crime/Fwd: Boys Play Extends. Panto Now Booking
mailed-bygmail.com

hide details 2:51 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Spencer Circa
Date: Tue, Oct 25, 2011 at 3:46 AM
Subject: Boys Play Extends. Panto Now Booking
To: eribsskog@gmail.com




HomeDaily CircaNewsletterLondon EventsUK Gay EventsShopping Mall
Above the Stag Theatre presents
Final week - no further extension possible - must end October 30th


Boys Play / Extra Virgin two homo-erotic tales of hero worship





cast : Theo Ancient, Alexander Pritchett, Freddie Hogan, Kane John Scott
Above the Stag Theatre
Tues - Sat 7.30pm; Sun 6.00pm
Tickets £15
Book online at www.abovethestag.com

Now booking - London's favourite, filthiest, gay panto team is back!

SLEEPING BEAUTY, One Little Prick...
by Jon Bradfield & Martin Hooper
the writers of Dick Whittington - Another Dick in City Hall and last year's sell-out smash hit Robin Hood - Queen of Thieves
In 1911 (a bit before Downton Abbey) a wicked fairy gets in a pissy fit when she's not invited to a party. (It still happens...sorry I thought I invited you on Facebook...) Using her best Top Trumps card, she casts a revenge spell that sends the birthday boy into a deep sleep... 100 years later, a prince wakes him with a kiss. But who wants to settle down with a soppy prince? It's 2011 and there are boys everywhere!
It's the perfect festive outing: London's favourite adult panto team is back with another mini epic! Expect romance, songs, magic, cross-dressing, heroics, sweets and really filthy jokes. Near the knuckle? Honey, it's almost up to the elbow...
November 25 - January 8
Tues - Sat 7.30pm; Sun 6.00pm (No peformance Tues 29 Nov)
Matinees Sat 3.30pm; Sun 2.00pm
No performances Dec 23 - 29; No performance Jan 1
New Year's Eve - Sat 31st Dec - performances 2pm & 6pm
Tickets £16
Previews 25 - 27 Nov £12

Book online www.abovethestag.com
Above The Stag Theatre
15 Bressenden place
London SW1E 5DD






To unsubscribe from future Circa (UK) Ltd Broadcasts for circa-club.com, click here.
Circa (UK) Ltd, The Bellbourne, 103 High Street, Esher, Surrey, KT10 9QE.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter