Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. mars 2012

Nå er Min Bok klar for salg, på johncons web. Jeg får se om jeg får laget en e-bokhandel, etterhvert og, hvis jeg får tid og penger

min bok klar for salg bilde

http://johncons.angelfire.com/

PS.

Når jeg begynte å lese Min Bok nå, som Epub-utgave, via en widget, på Firefox.

Så la jeg merke til det, at var noen skrivefeil ennå, i boken, som jeg ikke har fått luket bort.

Men nå har den utgaven fått sitt eget ISBN-nummer, og jeg har sendt den til Boknett allerede, (på e-post, som man kan se, i den forrige bloggposten).

Så det er nok for seint, å luke ut de skrivefeilene nå.

Denne boken skrev jeg jo, mens jeg bodde på hostell i Sunderland.

Og jeg begynte fordi jeg kjedet meg, fordi jeg hadde PC, men ikke internett.

Jeg hadde bare to timer internett, seks dager i uken, på Sunderland City Library.

Så det er mulig at jeg var litt stressa, for jeg dreiv også med mye annet, mens jeg brukte internett, på biblioteket, (enn å så over skrivefeil, i Min Bok).

Så det er nok derfor at det er ganske mange skrivefeil, i den boken.

Siden jeg bodde på hostell, i England, og at jeg hadde mye annet å drive med, på den her tiden, (på de få timene, som jeg kunne bruke internett).

Og jeg prioriterte å heller begynne å skrive på Min Bok 2, (i desember/januar), istedet for å for eksempel rette på feil i Min Bok.

Sånn at jeg kanskje kan bli ferdig med disse memoarene en gang.

For jeg skriver jo om alt som har skjedd, i livet mitt, (mer eller mindre ihvertfall, av det jeg husker da, og som er verdt å ta med kanskje), så dette er jo et stort prosjekt og.

Det er ikke sånn at jeg skriver en bok på hundre sider.

Nei, dette var en bok på et par tusen sider vel.

Så jeg har prioritert det, å heller få fortalt min historie, enn at det skal være som prosadikt, helt uten skrivefeil da.

For det er det ikke dessverre.

Jeg har ikke hatt så god tid, til å luke bort skrivefeilene, i Min Bok da.

Men jeg håper det blir bedre, i Min Bok 2.

Siden jeg er litt mer vant til å skrive nå.

Og på biblioteket i Sunderland, så fantes det heller ikke 'æ', 'ø' og 'å', på tastaturene, på PC-ene der.

Så jeg måtte kopiere de bokstavene, fra andre steder i teksten da.

(Når jeg redigerte det hadde jeg skrevet på hostellet, ofte kvelden før da.

Når jeg publiserte kapitlene på johncons-blogg).

Og på hostellet så hadde jeg ikke internett, de første ukene/månedene, som nevnt.

Så jeg har ikke hatt helt optimale arbeidsforhold, mens jeg skrev Min Bok.

(Så dette kan kanskje være en av grunnene, til at det ble litt mye skrivefeil).

Så jeg får håpe at jeg klarer å få Min Bok 2 bedre, på den måten, at det blir mindre skrivefeil, forhåpentligvis.

Så vi får håpe at jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter