Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. november 2012

Jeg sendte en ny e-post til Finanstilsynet





Gmail - Klage på Cresco








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på Cresco










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 8, 2012 at 3:18 AM





To:
post <post@finanstilsynet.no>







Hei,

jeg har tidligere sendt dere klage på Nordea og IF.

Som dere ikke har svart på.

Jeg skriver nå memoarer, og kom på noe som jeg ikke har fått klaget på.

For dette skjedde i 2001, og da hadde jeg ikke jobbet som Company Researcher, så da var jeg ikke så god til å finne fram på firma-sider på nettet, osv.


Så jeg fikk ikke klagd til dere da.

Men jeg spilte bedriftsfotball for IT-akademiet, på Ekeberg.

For min daværende kamerat, Magne Winnem, hadde spurt om jeg kunne spille, for de mangla folk.


Og jeg fikk trøye 10 på det laget, vel.

Og vi hadde fått ny keeper.

Og jeg kjørte han hjem til Frogner i Sierra-en min da.

(Som forresten var forsikra hos IF vel).


Og han var så deprimerende han keeperen.

For han klagde på høy husleie, osv.

Så jeg glemte lommeboka mi, i bilen.

Og jeg var overarbeida, på den her tida, så jeg sovna etter kampen.


Og så våkna jeg, om kvelden.

Og fant ikke lommeboka, da jeg skulle gå og kjøpe meg noe mat, på en bensinstasjon.

Og noen hadde dirka opp bildøra mi, og stjålet lommeboka da.


Noe sånt.

(Hvis ikke han keeperen stjal den, da).

Og jeg kjørte ned til politiet, på Sentrum politistasjon, og anmeldte dette.

Og meldte vel kortene stjålet.

Og likevel, så fikk jeg masse regninger fra Cresco.

For noen hadde kjørt taxi, på min regning, i Trondheim.

I flere måneder, på mitt kredittkort, da.

Og selv om jeg hadde meldt kortet stjålet.

Så ble likevel min konto belastet for flere tusen kroner, i taxi-regninger.

Og det var nye regninger hver måned.

Og Cresco, (eller hvem det var igjen), ville ikke dekke dette, da.


Men jeg mener nå, at det burde de ha gjort.

Og at mitt ansvar må ha stoppet, da jeg meldte det kortet stjålet.

Så jeg sier fra om dette nå, siden jeg har sendt så mye til dere.


Og har e-post adressen deres på e-post-programmet mitt her.

Så kan jeg purre litt samtidig.

For dere driver å trenerer fælt nå.

Nå får dere slutte å tulle og gjøre jobben dere her da.


Heia bønda fra nord!
Eller hva man må skrive for å få dere til å gjøre jobben deres.

Jeg har gått handel og kontor, og har hatt rettslære, så jeg mener at mitt ansvar stoppet, da jeg meldte fra til Cresco.


Jeg kan ikke tenke meg at det egentlig skulle være på noen annen måte.

Så her ble jeg tulla med av Cresco.

(Eller hvilket selskap det var igjen.

Jeg hadde et kredittkort, jeg fikk da jeg kjøpte to videospillere, på Bryn senter, i 1994.


Men bilen min var det mye galt med, så jeg fikk også et Shell-kredittkort seinere.

Pluss at DNB prakket på meg et Mastercard, da jeg skulle ta billån der, og ble butikksjef, i 1998).


Med purring-hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter