Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. mars 2013

Jeg sendte en e-post til Vegvesenet






Gmail - SV: Innsynskrav








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Innsynskrav










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Mar 1, 2013 at 4:18 PM





To:
Danielsen Marit Arnekleiv <marit.danielsen@vegvesen.no>


Cc:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>







Hei,

hva skal dette bety?

Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjering i hele mitt liv.

Hvorfor sender dere meg denne dritten her?


Erik Ribsskog



2013/3/1 Danielsen Marit Arnekleiv <marit.danielsen@vegvesen.no>


-----Opprinnelig melding-----
Fra: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 21. februar 2013 22:46
Til: Firmapost-Midt
Emne: Innsynskrav

Til: Statens vegvesen Region midt
Bestillingsdato: 21.02.2013

Svar på dette innsynskravet ønskes sendt med e-post til: eribsskog@gmail.com

Innsynskravet er bestilt av:

E-post: eribsskog@gmail.com


Saksnr.: 2011/085148 | Dok. nr.: 16 | Sekvensnr.: 239355
Sak: Reguleringsplan for fv. 766 Fløanskogen i Flatanger kommune - Fortau
Dokument: Reguleringsplan fv. 766 Fløanskogen - fortau - Offentlig ettersyn Dok. dato: 05.06.2012 | Journaldato: 20.06.2012
Mottaker: Arne Halmøy, Bente Hundvik Havstein, Bergvesenet, Birger Olsen, Bjørn Frisendal, Bjørnar Einvik, Brigt Olav Lauvsnes, Brit Løvmo, Børre Olsen, Direktoratet for naturforvaltning, Einar Oddbjørn og Liv Nora Lein, Elfrid Irene Hoff, Fiskeridirektoratet, region Trøndelag, Flatanger kommune, Frode Andre Løvmo, Frode Hårstadstrand, Fylkesmannen i Nord-Trøndelag, kommunal- og administrasjonsav., Gunn Waldersløw, Gunvor Pauline Angen, Harald Østvik, Henry Ansgar Olufsen, Johnny Vidar Havn, Kommunelegen MNR, Kristen Torgersen, Kystverket Midt-Norge, Lauvsnes vassverk, Leif Martin Jøssund, Leif Vollan, Lena Rian Hågensen, Monica Høstland, Naturvernforbundet Nord-Trøndelag, Nord-Trøndelag fylkeskommune, avd. for samf.utvikl.og miljø, NTE Nett AS, NTNU Vitenskapsmuseet (kulturminner under vann), NVE Region Midt-Norge, Reindriftsforvaltningen Nord- Trøndelag, Rita Sæther, Robert Hårstadstrand, Roger Hundvik Havstein, Sametinget, Solvår Ribsskog, Statens vegvesen, region midt, Plan og trafikkseksjonen Nord-Trøndelag, Sørgaard Eiendom, Telenor servicesenter for nettutbygging


Saksnr.: 2011/085148 | Dok. nr.: 29 | Sekvensnr.: 601935
Sak: Reguleringsplan for fv. 766 Fløanskogen i Flatanger kommune - Fortau
Dokument: Kunngjøring - Reguleringsplan fv. 766 - Fløanskogen i Flatanger kommune Dok. dato: 31.01.2013 | Journaldato: 06.02.2013
Mottaker: Arne Halmøy, BENTE HUNDVIK HAVSTEIN, Bergvesenet, BIRGER OLSEN, Bjørn Frisendal, BJØRNAR EINVIK, BRIGT OLAV LAUVSNES, BRIT LØVMO, BØRRE OLSEN, Drektoratet for naturforvaltning, EINAR ODDBJØRN og LIV NORA LEIN, ELFRID IRENE HOFF, Fiskeridirektoratet Region Trøndelag, FRODE ANDRE LØVMO, FRODE HÅRSTADSTRAND, Fylkesmannen i Nord-Trøndelag, GUNN WALDERSLØW, GUNVOR PAULINE ANGEN, HARALD ØSTVIK, HENRY ANSGAR OLUFSEN, JOHNNY VIDAR HAVN, Kommunelegen MNR, KRISTEN TORGERSEN, Kystverket, Midt-Norge, LAUVSNES VASSVERK, LEIF MARTIN JØSSUND, LEIF VOLLAN, LENA RIAN HÅGENSEN, MONICA HØSTLAND, Naturvernforbundet i Nord - Trøndelag, Nord-Trøndelag elektrisitetsverk, Nord-Trøndelag fylkeskommune, NTNU Vitenskapsmuseet, NVE Region Midt-Norge, Reindriftsforvaltningen i Nord-Trøndelag, RITA SÆTHER, ROBERT HÅRSTADSTRAND, Roger Hundvik Havstein, Sametinget, SOLVÅR RIBSSKOG, Statens vegvesen - region midt, SØRGAARD EIENDOM AS, Telenor, Servicesenter for nettutbygging











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter