Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. mai 2013

Enda mer fra Facebook


Noen som kjenner seg igjen????? Dette er fra S-laget på kaldabakken , synd vi ikke kan se de "deilige" varmovnene vi pleide å sitte på i inngangen :)
Noen som kjenner seg igjen????? Dette er fra S-laget på kaldabakken , synd vi ikke kan se de "deilige" varmovnene vi pleide å sitte på i inngangen :)
Liker ·  ·  · 18. oktober 2012 kl. 19:06
  • 71 personer liker dette.
  • Espen Dahl Svendsen Var det så stort på AMAT?
  • Erik Ribsskog Kjoepte Hoeyre Bolighuset og doepte det om til Hoeyres Hus?

    Har det vaert noe saerlig med politisk moetevirksomhet der?

    (Har vaert butikksjef paa Rimi Kalbakken, i Hoeyres Hus, fra hoesten 2000 til vaaren 2001).
    ...Vis mer
  • Espen Dahl Svendsen Det var vel Høyre som bygget huset og Eide det fra starten. Det var vel en del av strategien i forrige storhetstid for Høyre. Strategien ble vel endret og de eier vel ikke dette i dag.
  • Erik Ribsskog Ok,

    saavidt jeg kan huske, saa fikk jeg ikke vite det, av Rimi, at Hoeyre eide dette bygget.

    (Er egentlig fra Berger, nord i Vestfold, saa visste ikke dette).

    Det hadde jo vaert greit aa vite.

    I tilfelle kundene brydde seg om det, liksom.

    Har ikke hoert om den strategien foer, at et politisk parti skal eie et stort forretningsbygg.

    Men jeg har kanskje lest for mye i VG og Dagbladet og for lite i Aftenposten.

    Der ICA Kalbakken og Rimi Kalbakken laa.

    Var det lokalene baade til Bolighuset Supermarked og tidligere Edda kino, som var slaatt sammen?

    Hvor mange kvadratmeter cirka var Rimi Kalbakken, (altsaa den Rimi-butikken i Hoeyres Hus som hadde vaert ICA Kalbakken og hadde betjent ferskvaredisk).

    (Lurer paa hva jeg skal skrive paa CV-en.

    Og Rimi/ICA sier bare ting som at papirene mine, (fra personalarkivet), er i Sverige osv., naar jeg kontakter dem).

    Paa forhaand takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog


https://www.facebook.com/groups/231799166942750/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter