Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. mai 2013

Mer fra Facebook






  • Samtale startet i dag





  • Hei Pål Andre,
    var det du som var naboen vår, i Mellomhagen?
    Du hadde to brødre, en yngre og en eldre.
    Han som var eldre kryna meg en gang vel.

    Du gikk en klasse over meg vel, og løp litt fortere og var litt sterkere enn meg vel.
    Stefaren min og mora mi, (og søstera mi vel), var på grillfest hos dere en gang, husker jeg.

    Men jeg syntes at tre tøffe nabogutter, (som kryna folk), ble litt vel mye.
    Så jeg holdt meg vel unna den grillfesten, for å si det sånn.
    Tenkte jeg måtte skrive når jeg tilfeldigvis så deg, på Facebook.
    Det er jo en stund siden 70-tallet nå, for å si det sånn.
    Mvh.
    Erik Ribsskog




  • Hei, nei det er nok en annen. Jeg er fra Gon. Jeg tror vi er tre fra Larvik på omtrent samme alder som heter det samme.






  • Ok,
    beklager sammenblandingen da!
    Jeg fikk ikke med meg det på 70-tallet at det var sånn.
    Mvh.

    Erik Ribsskog








    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter