Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. november 2013

Fler bilder fra Liverpool

PIC_3763

PIC_3764

PIC_3765

PIC_3766

PIC_3767

PIC_3769

PIC_3770

PIC_3771

PIC_3772

PIC_3773

PIC_3774

PIC_3775

PIC_3776

PIC_3777

PIC_3778

PIC_3779

PIC_3780

PIC_3781

PIC_3782

PIC_3783

PIC_3784

PIC_3785

PIC_3786

PIC_3787

PIC_3788

PIC_3789

PIC_3790

PIC_3791

PIC_3792

PIC_3793

PIC_3794

PIC_3795

PIC_3796

PIC_3797

PIC_3798

PS.

Det andre fast food-budet, (av seks), i går.

Han ville ikke gå.

Han begynte bare å ringe, (kanskje noen kamerater, eller noe), og stod så utafor døra mi, en stund.

Før han plasserte seg nedenfor soveromsvinduet mitt, en stund.

(En pakistaner, vel).

Og da, så ringte jeg politiet.

Siden budet begynte å henge, i gården, da.

(Av en eller annen grunn).

Dama hos politiet sa at de sendte en politioffiser.

Og at hvis budet dro, så ville de det, at jeg skulle ringe tilbake, og kansellere oppdraget.

Og da budet dro, så ringte jeg tilbake, for å kansellere oppdraget.

Og da fikk jeg kjeft fordi at jeg hadde ringt fra nummeret 112, da.

(Siden dette ikke var en nødoppdrag da, mente de).

For da må man bruke nummer 101, (eller noe), som koster penger, vel.

Jeg forklarte at jeg hadde et nytt simkort.

(Som jeg kjøpte på tirsdag.

Før jeg dro på politistasjonen, i Walton Lane.

Hvor en politimann med mørkt, tilbakegredd hår vel, i 50-årene, var inne på et bakrom, med mobilen min, lenge.

Siden jeg klagde på 70 trakasserende oppkall).

Så dro jeg på Tesco og ladet opp mobilen med ringetid for ti pund, da.

Siden jeg fikk kjeft av politidama, for å ringe et alarm-nummer, da.

Men er det andre politinummeret gratis?

Var dette et plott som involverte budet?

Det kan kanskje virke sånn.

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Samtaler til 101 var selvfølgelig ikke gratis:

101 ikke gratis

http://www.merseyside.police.uk/contact-us.aspx

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter