Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. november 2013

Mer fra Facebook

nordmenn i utlandet

https://www.facebook.com/NordmennVerdenRundt

PS.

Her er mer om dette:





Gmail - Copypanthers - Lesson #1








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Copypanthers - Lesson #1










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Nov 22, 2013 at 4:02 PM





To:
Kenna Lee Edler <kenna@copypanthers.com>








unsubscribe


On Fri, Nov 22, 2013 at 3:39 PM, Kenna Lee Edler <kenna@copypanthers.com> wrote:



















Monetize your language assets!






View this email in your browser














































Hi Erik Ribsskog!


Thanks for registering with us.
Below are the instructions for completing your very first lesson.  If you're ready to get started, so are we!
Let's go!










































Lesson #1. Write a "basic" SEO text


  1. Task: You'll write a "basic" SEO text (click the link below to download the instructional PDF for lesson #1).

  2. Delivery date: Please submit your text via Dropbox in 3 working days.

  3. Approval: We'll check your text and let you know if you are approved to continue to lesson #2.

    The language you will write your text in is:

    Norwegian
    Your keyword for this text is:

    "oversett bokmål til nynorsk"



























    If you have any questions, please refer to the instructional PDF. The following webpages also have useful information:


    • The application process

    • FAQs for training lessons

    • Resources

    • How to get paid

      If those sources don't answer your question, feel free to contact me via email anytime.



























      Instructional PDF: SEO Training - Copypanthers - Lesson 1.pdf




























      Good luck!
      Kenna Lee Edler
      Panther




























      Facebook




      Facebook






      Twitter




      Twitter






      Website




      Website



















      Copyright © 2013 Copypanthers, All rights reserved.

      unsubscribe from this list    update subscription preferences



























      Bloggarkiv

      Populære innlegg

      Om meg

      Bildet mitt
      Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

      Totalt antall sidevisninger

      Etiketter