Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. januar 2014

4chan følger med. (Selv om Encyclopedia Dramatica er noen forbaska jugere, vil jeg si)

forbaska jugere

http://boards.4chan.org/int/res/19586760

PS.

Jeg har et tracking-cookie-program, som heter StatCounter, på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

statcounter på bloggen

PS 2.

Politiet stjal forresten også en PC av meg, på slutten av 2012.

Og den har jeg ikke fått tilbake.

Og det var en oppdiktet anmeldelse, (om at jeg liksom skulle ha skrevet romantiske e-poster til ei dame, som var jobbsøkings-rådgiver), da også(!)

Så det er bare tull og tøys.

Politiet har bare noen utskrifter, av e-poster, i avhørene, på politistasjonen.

De sjekker ikke IP-adressene, eller noe.

Så jeg kommer ut på 'bail', gang etter gang.

Men de som har sendt e-postene, de blir jo ikke fakket.

For politiet gidder ikke å gjøre jobben sin ordentlig, (vil jeg si).

(Selv om jeg ikke jobber med å etterforske sånn kriminalitet selv.

Men det er sånn det virker som for meg, ihvertfall).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg fikk arbeidsledighetstrygd, (som jeg får hver fjortende dag, unntatt hvis de får det for seg, å stoppe den), på tirsdag.

Og da gikk jeg i den lokale PC-sjappa.

Og de brukte en dag, på å snekre sammen en PC, (et tower), for femti pund.

Da fikk jeg til og med en gigabyte ram, (noe som er det dobbelte, av det jeg hadde, på den forrige PC-en).

Men kabinettet, (på denne PC-en), det mangler en dør.

Og viftene, (både til prossessoren og strømforsyningen), bråker fælt.

Så det er en litt harry PC, da.

(For å si det sånn.

Selv om det er mye bedre enn ingenting, ihvertfall).

Men vi får se om jeg klarer å finne på en løsning på dette støy-problemet her etterhvert.

Vi får se.

Jeg har ikke TV her, for øyeblikket, (for det er mye annet, som møbler, hvitevarer og kurs osv.), som jeg trenger mer.

Så det er rimelig kjedelig her, hvis jeg ikke har PC.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Dette er det ikke jeg som har skrevet forresten, (det er noen som utgir seg for å være meg):

ikke skrevet utgir seg for å være meg

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter