Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. april 2014

Mer fra Facebook

øverland 1

PS.

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Øverland,
    Haraldsen er på Twitter:
    https://twitter.com/BatShitAwesome
    Ellers har jeg fått litt kontakt med Løvenskiold, på Facebook, vel.
    Men få andre svarer.
    Bricen og Frydenlund vil ikke bekrefte at jeg fikk frostskade på øret, under vinterøvelsen.
    (For det er en erstatningssak jeg har da).
    Husker du dette?
    Hva het het san-mann igjen, forresten?
    Var det Bjerkaas?
    (For det er en kringkastingssjef, med det navnet, som har tulla med meg, med TV-programmet Tweet 4 Tweet).
    Du sa en gang på Terningmoen, at vi var like, for vi hadde begge alltid penger.
    (Jeg jobba på OBS Triaden i høst-permen og annenhver helg på Rimi Munkelia etterhvert, så det var kanskje ikke så rart).
    Men nå blir jeg tulla med, av britisk Jobcentre, så nå får jeg ikke penger til mat lenger, engang.
    Så jeg må noen ganger gå å lete etter mynter, på gata, her i England.
    Har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Norge, så er asylsøker, i England.
    Haraldsen vil ikke sende beretten min, som han fikk, den siste dagen, på Terningmoen, (den dagen jeg kryssa av, på skjemaet som kantinedama ga meg, på at jeg hadde fått skade, (frostskade), under førstegangstjenesten).
    Så det er mye rart.
    Odd Sundheim vil ikke sende meg kopi av bildene han tok av meg der.
    Og jeg får ikke arv, (min mormor døde i 2009, og min mor døde i 1999 og min morfar på 80-tallet, så jeg skulle fått en del av min mors arv).
    Drammen tingrett nekter å selge meg del av sameie, på Holmsbu, enda det er min rett, sånn som jeg har forstått det.
    Og jeg får ikke mine ting, fra Løvås gård, (jeg jobbet for min onkel Martin Ribsskog og hans samboer Grete Ingebrigtsen, i Kvelde, i 2005), eller City Self-storage i Oslo, hvor tingene mine fra Rimi-leligheten min ligger, (jeg ble etterhvert butikksjef i Rimi, før jeg fikk en arbeidssak).
    Så det er mye rart.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    Thomas Haraldsen (BatShitAwesome) on Twitter
    twitter.com
    The latest from Thomas Haraldsen (@BatShitAwesome).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter