Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Annika Horten

Erik Ribsskog

Firkanta tenner og rektor Borgen

Erik Ribsskog Sun, Jun 1, 2014 at 9:32 PM
To: "annika.horten@d-ikt.no"
Hei Annika,

dette er et litt kjedelig tema å ta opp.

Men når jeg først har begynt, så må jeg vel prøve å bli ferdig.

Christell sa en gang, på begynnelsen av 80-tallet, at rektor Borgen
hadde gått inn i garderoben deres, og at du hadde løpt foran han, og
vist fram puppa.

Noe sånt.

Og så sier du, på Facebook, at det ikke kan være sant, siden du ikke
hadde pupper, på barneskolen.

(Se vedlegg).

Men på Wikipedia så står det:

'Brystene begynner å vokse i 8–14-årsalderen[1] og når sin endelige
størrelse mot slutten av puberteten (rundt 17–19 år).'.

http://no.wikipedia.org/wiki/Bryst


Men jeg har bare sett dine pupper, en gang.

Og det var da Pia og Christell dro med meg på stranda på Sand.

Og du og Anne Uglum dukka opp toppløse der, sammen med Espen Melheim.

Og dere skulle drive med wind-surfing.

Jeg ble også med på wind-surfing.

Og jeg husker at du hadde noen store og fine 'ballonger', må man vel si.

Cirka størrelse 'C' eller 'D' kanskje, (og rundere enn Anne Uglum sine
'hekse-pupper', eller hva man skal kalle dem'.

Og den samme sommeren, (var det vel), så var jeg på Marienlystbadet.

(Jeg ville komme bort litt, fra Pia og Cecilie Hyde).

Og der var Christell, (og også Terje Bakken), som var toppløs.

Hu så meg, og dro meg med bort til der hu lå og solte seg.

Og hu hadde enda større pupper, (enn deg), vil jeg si.

For Christell sine hadde liksom en ekstra etasje, (eller hva man skal si).

Så de var ihvertfall størrelse 'D', vil jeg si.

(Uten at jeg er noen ekspert).

Men men.

Men dette var sommeren 1989.

Og da var dere, (Anne Uglum, Christell og deg), nettopp ferdige, med
det første året, på videregående.

Så dette var jo flere år etter barneskolen.

Så jeg tørr ikke å si noe, om puppestørrelsen din, på barneskolen.

Men men.

Men en gang, så dukka du opp, (sammen med Christell), oppe hos meg, i Leirfaret.

Og da sa Christell det, at du hadde komplekser, siden at tann-radene
dine, var så firkanta.

Noe sånt.

Mente dere å si at du var ei troll-kjærring, eller?

Hva skulle denne 'tann-pratinga' bety, lurte jeg på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg fikk ikke hår på tissen, før jeg var søtten år gammel, (sommeren 1987).

Så jeg var ikke så interessert i damer, (men mer flau/sjenert), i
årene før det her, på Bergeråsen.

Bare noe jeg tenkte på.


annika rektor borgen.JPG
120K


PS.

Her er vedlegget:

annika rektor borgen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter