Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. juni 2016

Min Bok 10 - Kapittel 8

På nyåret, (i 2006), så flytta Janine ut.

Og Sarah tok over rommet hennes, (husker jeg).

(Av en eller annen grunn).

Og en polakk, (som het Daniel vel), flytta etterhvert inn, på afrikaneren sitt tidligere rom, (husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Sarah pleide å sove, med døra åpen, (av en eller annen grunn).

(La jeg merke til, etter at hu tok over, Janine sitt rom).

Og det var også sånn, at Sarah, en gang sang, (litt falskt vel), inne på rommet sitt, (like etter, at hu hadde tatt over, rommet til Janine).

Og da tenkte jeg, at det var som, at Sarah liksom prøvde, å herme, etter Janine.

For Janine, pleide også, å synge, på rommet sitt, (mens hun hørte på musikk), husker jeg.

Og Janine pleide å synge, på den samme sangen, som min stekusine Isa likte, (som jeg vel har skrevet om, i Min Bok 8), husker jeg.

Og det var sangen: 'If I was a rich girl', med Gwen Stefanni.

(For Janine hadde, den CD-en, som den sangen var på.

Virka det som, for meg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn, at Janine en gang sa, (når jeg kom hjem, fra jobb, på Arvato), at: 'I had a pecker up my bum last night'.

(Mens Steven også var der, vel).

Og så stakk Janine, opp på rommet sitt.

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En annen gang, (like før jul), så ville Janine, at jeg skulle stå, ved siden av henne, under en misteltein, (var det vel), som de hadde, i det kombinerte stue/kjøkken-rommet.

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og en gang, som jeg satt, i TV-stua, og drakk øl, (om kvelden).

Så kom Janine hjem, sammen med en, av sine bekjente.

(I den gjengen, hvor de var småvokste og alltid gikk med svarte klær, liksom.

Noe sånt).

Og så gikk Janine, bort til meg, (som satt, foran TV-en), og ga meg et kyss, (husker jeg).

(Av en eller annen grunn).

Mens han kjæresten hennes, så på, da.

Og dette forstod jeg ikke, så mye av, (husker jeg).

Men jeg regna vel med, at Janine, antagelig var litt full.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og det var også sånn, at en gang, så våkna jeg, (i senga, på rommet mitt), av at jeg fikk, et vått kyss.

Og det var da, fra negerdama Melissa, (som hadde veldig store lepper), husker jeg.

Men hvorfor hu kyssa meg.

Det forstod jeg ikke, så mye av, (må jeg innrømme).

Og det var vel også sånn, at hu Melissa, (etter å ha kysset meg), sa: 'Fuck me, fuck me, fuck me', (mens hu stod, ved siden av senga mi, inne på rommet mitt).

(Noe sånt).

Før hu forsvant, like raskt, som hu hadde dukka opp der, vel.

(Og uten at jeg skjønte, noe særlig, (av denne rare oppførselen), må jeg innrømme).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn, at hu Melissa, var god, til å trikse, (med en fotball), husker jeg.

For Melissa klarte, å stå, og trikse, med en fotball, veldig mange ganger, uten at fotballen, var nær bakken da, (husker jeg).

(Så jeg husker, at jeg lurte på, om alle britiske damer, var like gode, til å trikse, med en fotball.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt, mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Mandeville Street.

Og dette tenkte jeg, at jeg skulle prøve, å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 10.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.   

PS.

Her kan man se, hvem som bodde, i Mandeville Street, (etter at Janine flytta ut):

mandeville street facebook 3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1002344293091&set=a.1002341933032.275.1059338080&type=3&theater

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter